Met de collegebeslissing van 6 maart 2015 (jaarnummer 1794) werden de principes en werkkaders bevestigd, die van toepassing zijn op de districtscolleges en districtsraden voor de uitvoering van hun bevoegdheden. Het college besliste om bij de goedkeuring van een aanvullend verkeersreglement, voorafgaandelijk aan de beslissing, telkens advies te vragen aan het betrokken district.
Een aangepast aanvullend verkeersreglement wordt opgesteld:
De parkeerbalans neemt toe met 4 parkeerplaatsen.
De Notelaarstraat in het district Hoboken:
Na onderzoek blijkt dat het geel onderbroken niet meer nodig is, dit wordt verwijderd.
Op 1 juli 2004 trad het ministerieel besluit van 18 december 2002 in werking. Een onderbord M2 of M3 (uitgezonderd fietsen en/of bromfietsen klasse A) moet worden aangebracht in eenrichtingsstraten met een minimum rijbaanbreedte van 3.00 meter en waar de toegelaten snelheid lager dan of gelijk is aan 50 km per uur, behalve indien de veiligheid in het gedrang komt. De Notelaarstraat in het district Hoboken voldoet aan voornoemd ministerieel besluit.
De bedrijfseenheid Stadsontwikkeling zal de nodige signalisatie zelf plaatsen met materiaal uit eigen voorraad. Er zijn dus geen rechtstreekse financiële gevolgen.