De bedrijfseenheid Stadsontwikkeling zal de nodige signalisatie zelf plaatsen met materiaal uit eigen voorraad. Er zijn dus geen rechtstreekse financiële gevolgen.
Met de collegebeslissing van 6 maart 2015 (jaarnummer 1794) werden de principes en werkkaders bevestigd, die van toepassing zijn op de districtscolleges en districtsraden voor de uitvoering van hun bevoegdheden. Het college besliste om bij de goedkeuring van een aanvullend verkeersreglement, voorafgaandelijk aan de beslissing, telkens advies te vragen aan het betrokken district.
De Drakenhoflaan in het district Deurne:
Op vraag van de school in de Leon Stampelaan wordt een laad- en loszone met venstertijden ingericht op de plaats van de voormalige bushalte. Door de invoering van de schoolstraat in de Leon Stampelaan kunnen de schoolbussen, tijdens de uren van de schoolstraat, geen gebruik maken van de laad- en loszone aldaar.
Een aangepast aanvullend verkeersreglement wordt opgesteld:
De parkeerbalans neemt buiten de venstertijden toe met vier parkeerplaatsen.
De afdeling mobiliteit volgt de opmerking van de verkeerspolitie om de markeringen van de bushalte te verwijderen, aangezien men op een verdrijvingsvlak niet mag stilstaan.
De districtsraad Deurne keurt eenparig het volgende besluit goed.