Artikel 89 van het Gemeentedecreet bepaalt dat de gemeentesecretaris de behandeling van de briefwisseling organiseert.
Ingevolge artikel 275 §3 van het Gemeentedecreet is dit artikel eveneens van toepassing op de districtssecretaris.
Alle inkomende briefwisseling gericht aan het districtsbestuur wordt geregistreerd. De districtssecretaris legt een selectie van de briefwisseling voor aan het districtscollege.
De districtssecretaris maakt de districtscollegeleden attent op de briefwisseling van 12 oktober 2018 tot en met 19 oktober 2018, die eveneens opgenomen werd in VIP14 (verwerking inkomende post binnen de 14 dagen). Het districtscollege bepaalt welk gevolg eraan moet worden gegeven.
Het districtscollege Ekeren neemt kennis van het volgende besluit.
Het districtscollege neemt kennis van de ingekomen briefwisseling over de periode van 12 oktober 2018 tot en met 19 oktober 2018:
Nummer |
Datum ontvangst |
Afzender |
Onderwerp |
---|---|---|---|
075_2018_000052 |
15 oktober 2018 |
MPI Oosterlo vzw |
Gemeentelijke toelage voor voorzieningen voor gehandicapten |