De gemeenteraadsbeslissing van 28 januari 2013 (jaarnummer 50) waarin, krachtens het decreet van 16 mei 2008 betreffende de aanvullende verkeersreglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van de verkeerstekens, de bevoegdheid om te beslissen over aanvullende verkeersreglementen wordt gedelegeerd aan het college.
Een aangepast aanvullend verkeersreglement wordt opgesteld:
De parkeerbalans neemt toe met vier parkeerplaatsen.
De Notelaarstraat in het district Hoboken:
Na onderzoek blijkt dat het geel onderbroken niet meer nodig is, dit wordt verwijderd.
Op 1 juni 2004 trad het ministrieel besluit van 18 december 2002 in werking. Een onderbord M2 of M3 (uitgezonderd fietsen en/of bromfietsen klasse A) moet worden aangebracht in eenrichtingsstraten met een minimum rijbaanbreedte van 3.00 meter en waar de toegelaten snelheid lager dan of gelijk is aan 50 km per uur, tenzij de veiligheid in het gedrang komt. De Notelaarstraat in het district Hoboken voldoet aan voornoemd ministerieel besluit.
De bedrijfseenheid Stadsontwikkeling zal de nodige signalisatie zelf plaatsen met materiaal uit eigen voorraad. Er zijn dus geen rechtstreekse financiële gevolgen.
Het college keurt goed dat het aanvullend reglement ter kennisgeving wordt overgemaakt aan het Vlaams Huis voor de Verkeersveiligheid.