Artikelen 33, 180 en 279 van het Gemeentedecreet belasten de districtssecretaris met het opstellen en bewaren van de notulen.
De notulen vermelden in chronologische volgorde alle besproken onderwerpen en het gevolg dat eraan werd gegeven. Zij vermelden duidelijk alle genomen beslissingen. De originelen van de notulen van de districtsraad worden, na goedkeuring, door de voorzitter van de districtsraad en de districtssecretaris ondertekend.
De administratie maakte een samenvatting van de raadscommissie(s). Dit verslag is raadpleegbaar in eBesluitvorming en wordt ter kennisneming voorgelegd aan de districtsraad.
Artikel 181 van het Gemeentedecreet stelt dat de notulen alle besproken onderwerpen, alsook het gevolg dat werd gegeven aan de punten waarover de gemeenteraad geen beslissing heeft genomen, vermelden in chronologische volgorde.
De districtsraad vergaderde op 28 januari 2019.
De districtsraad Borgerhout keurt eenparig het volgende besluit goed.
De districtsraad keurt de notulen van 28 januari 2019 goed.