Artikelen 32, 132 en 277 van het Decreet lokaal bestuur belasten de districtssecretaris met het opstellen en bewaren van de notulen.
De notulen vermelden in chronologische volgorde alle besproken onderwerpen en het gevolg dat eraan werd gegeven. Zij vermelden duidelijk alle genomen beslissingen. De originelen van de notulen van de districtsraad worden, na goedkeuring, door de voorzitter van de districtsraad en de districtssecretaris ondertekend.
De administratie maakte een samenvatting van de raadscommissie(s). Dit verslag is raadpleegbaar in eBesluitvorming en wordt ter kennisneming voorgelegd aan de districtsraad.
Artikel 278 van het Decreet lokaal bestuur stelt dat de notulen alle besproken onderwerpen, alsook het gevolg dat werd gegeven aan de punten waarover de gemeenteraad geen beslissing heeft genomen, vermelden in chronologische volgorde.
De districtsraad vergaderde op 29 april 2019.
De districtsraad keurt bij monde van fractievoorzitters het besluit goed met 18 stemmen voor en 6 stemmen tegen.
Stemden ja: Groen, sp.a, PVDA, Vlaams Belang,CDenV en Open VLD
Stemden nee: N-VA
De districtsraad keurt de notulen van 29 april 2019 goed.