Artikel 56 §3, 4° van het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college van burgemeester en schepenen bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Dienstnota bestellen en betalen stad Antwerpen, districten en OCMW van 17 december 2018.
Met het collegebesluit van 23 november 2018 (jaarnummer 10339) werden de principes bestellen en goedkeuren voor de stad aangepast.
Het college keurde onder meer goed om, met ingang van 1 januari 2019, de bevoegdheid tot het goedkeuren van correctiebestellingen en te betalen bedragen namens de stad als volgt te regelen (bedragen exclusief btw):
Voor materiaal en wisselstukken bij het preventief onderhoud in het districtshuis Merksem, Burgemeester Jozef Nolfplein 1, 2170 Merksem werd correctiebestelling 4105050468 opgemaakt voor een bedrag van 6.095,46 EUR + 1.280,05 EUR (21% btw) = 7.375,51 EUR aan VARDA, Adolf Greinerstraat 12, 2660 Antwerpen met ondernemingsnummer BE 0479.122.788.
Het college keurt de correctiebestelling 4105050468
goed voor een bedrag van 7.375,51 EUR, inclusief btw
aan VARDA, Adolf Greinerstraat 12, 2660 Antwerpen met ondernemingsnummer BE 0479.122.788.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
Districtshuis Merksem, Burgemeester Jozef Nolfplein 1, 2170 Merksem VARDA Ondernemingsnummer BE 0479.122.788 |
7.375,51 EUR inclusief btw |
Budgetplaats:5325400000 Budgetpositie:6103 Functiegebied:2SBS070101A00000 Subsidie:SUB_NR Fonds:INTERN Begrotingsprogramma:2SA080119 Budgetperiode:2000 |
4105050468 |