Artikel 56 §3, 4° van het Decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college van burgemeester en schepenen bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Dienstnota bestellen en betalen stad, districten en OCMW van 17/12/2018.
Met het collegebesluit van 23 november 2018 (jaarnummer 10339) werden de principes bestellen en goedkeuren voor de stad aangepast.
Het college keurde onder meer goed om – met ingang van 1 januari 2019 – de bevoegdheid tot het goedkeuren van correctiebestellingen en te betalen bedragen namens de stad als volgt te regelen (bedragen exclusief btw):
Om een goede communicatie mogelijk te maken tussen de medewerkers van de recyclageparken in het kader van de coronamaatregelen, werden door de bedrijfseenheid Stadsbeheer 55 walkie talkies aangekocht.
Het college keurt de correctiebestelling voor de aankoop van 55 walkie talkies ten bedrage van 12.585,04 EUR inclusief btw goed bij de firma HF Electronics, Sint-Michielskaai 6-7
2000 Antwerpen, met ondernemingsnummer 0423.916.922.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
Aankoop 55 walkie talkies HF Electronics Ondernemingsnummer: NBE0423.916.922 |
12.585,04 EUR |
budgetplaats:5378000000 |
4005403425 |