Artikel 56 §3, 4° van het Decreet lokaal bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college van burgemeester en schepenen bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Artikel 134 van het Decreet lokaal bestuur bepaalt dat het college bevoegdheden, die door andere overheden werden opgedragen, kan overdragen aan de districtscolleges, voor zover de regel die het college deze bevoegdheid toewees, het college daartoe machtigt.
Met de collegebeslissing van 12 mei 2017 (jaarnummer 04463) werden de bevoegdheden van de districtscolleges gecoördineerd. Artikel 7 bepaalt dat het districtscollege bevoegd is voor evenementen en feestelijkheden.
Het district Deurne wil katoenen draagtassen en raamstiften aankopen. Deze aankopen worden gedaan bij de firma Van Bavel bvba, Ijzerenweglei 2/A te 2640 Mortsel (ondernemingsnummer 0479.509.89
Via verschillende initiatieven wil het district Deurne een positief signaal de wereld insturen en het ‘Dees is wel Deurne’ gevoel verspreiden. Een gevoel van hoop en verbondenheid in deze bizarre tijden. Door 's avonds een lichtje aan te steken, of een hartverwarmende boodschap naar één van je buren te sturen, maar bovenal door elkaar niet te vergeten. Bedoeling is om van Deurne één groot lichtpunt te maken.
Het district Deurne voorziet daarom een gratis winterpakket, postkaarten en hartverwarmende affiches per Deurns gezin.
Het winterpakket bestaat uit:
Het winterpakket wordt verpakt in een katoenen draagtas bedrukt met het logo “Dees is wel Deurne”.
Dienstnota bestellen en betalen stad, districten en OCMW 17/12/2018.
Besluit 2018_DCDE_00456 van 10 december 2018.
Artikel 137 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren bepaalt dat als een raamovereenkomst is gesloten met één enkele deelnemer, de erop gebaseerde opdrachten aan hem worden gegund volgens de in de raamovereenkomst gestelde voorwaarden.
Met de firma Van Bavel bvba, Ijzerenweglei 2/A te 2640 Mortsel (ondernemingsnummer 0479.509.897), werd een raamcontract voor het aankopen van relatiegeschenken, tombolaprijzen en weggeefartikelen afgesloten op basis van bestek GAC/2016/3893 (perceel 1).
De bedrijven en diensten van de stad zijn sturend voor het volledige proces van de opvolging en goedkeuring van de bestellingen via contracten. Indien een bestelling via een gekend contract in GFP aanleiding geeft tot het aanmaken van een collegebesluit ter goedkeuring, zal dit ook door het bestellende bedrijf of de bestellende dienst dienen te gebeuren. Enkel wanneer een bestek moet opgemaakt worden, komt de gemeenschappelijke aankoopcentrale tussen.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon | |
|
37.056,25 EUR | budgetplaats:5044500000 budgetpositie:6141 functiegebied:2DEU010302A00000 subsidie:SUB_NR fonds:INTERN begrotingsprogramma:2DE090719 budgetperiode:2000 |
4005425684 |