Artikel 89 van het Gemeentedecreet bepaalt dat de gemeentesecretaris de behandeling van de briefwisseling organiseert.
Ingevolge artikel 275 §3 van het Gemeentedecreet is dit artikel veveneens van toepassing op de districtssecretaris.
Alle inkomende briefwisseling gericht aan het districtsbestuur wordt geregistreerd. De districtssecretaris legt een selectie van de briefwisseling voor aan het districtscollege.
De districtssecretaris maakt de districtscollegeleden attent op de briefwisseling van 15 augustus 2020 tot en met 21 augustus 2020, die eveneens opgenomen werd in VIP14 (verwerking inkomende post binnen de 14 dagen). Het districtscollege bepaalt welk gevolg eraan moet worden gegeven.
Het districtscollege neemt kennis van de ingekomen briefwisseling over de periode van 15 augustus 2020 tot en met 21 augustus 2020:
Nummer |
Datum ontvangst |
Afzender |
Onderwerp |
---|---|---|---|
075_2020_000025 | 23 juli 2020 | Heder | Toelage voor cliënten uit voorzieningen voor personen met een beperking en woonachtig in uw gemeente. |
075_2020_000029 | 10 juli 2020 | Heder | Toelage voor cliënten uit voorzieningen voor personen met een beperking en woonachtig in uw gemeente. |
Het districtscollege geeft opdracht aan het districtssecretariaat om een antwoord te formuleren.