Artikel 89 van het Gemeentedecreet bepaalt dat de gemeentesecretaris de behandeling van de briefwisseling organiseert.
Ingevolge artikel 275 §3 van het Gemeentedecreet is dit artikel veveneens van toepassing op de districtssecretaris.
Alle inkomende briefwisseling gericht aan het districtsbestuur wordt geregistreerd. De districtssecretaris legt een selectie van de briefwisseling voor aan het districtscollege.
De districtssecretaris maakt de districtscollegeleden attent op de briefwisseling van 11 september 2020 tot en met 18 september 2020, die eveneens opgenomen werd in VIP14 (verwerking inkomende post binnen de 14 dagen). Het districtscollege bepaalt welk gevolg eraan moet worden gegeven.
Het districtscollege neemt kennis van de ingekomen briefwisseling over de periode van 24 juli 2020 tot en met 14 augustus 2020:
Nummer |
Datum ontvangst |
Afzender |
Onderwerp |
---|---|---|---|
075_2020_000031 | 11 juli 2020 | Federale Overheidsdienst Kanselarij van de Eerste Minister | Dossiernummer 1414 B07: Ekeren-Klacht samenstelling adviesraad Cultuur |
Het districtscollege geeft bij de selectie briefwisseling volgende opdracht(en):