Artikel 56 §3, 4° van het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college van burgemeester en schepenen bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Dienstnota financiën "Bestellen en betalen stad, districten en OCMW van 17 december 2018".
Artikel 137 van het Koninklijk Besluit van 15 juli 2011 plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren bepaalt dat als een raamovereenkomst is gesloten met één enkele deelnemer, de erop gebaseerde opdrachten aan hem worden gegund volgens de in de raamovereenkomst gestelde voorwaarden.
Op 22 september 2017 (jaarnummer 8281) keurde het college de gunning van de raamovereenkomst voor het reinigen en onderhouden van openbare afvalbakken - perceel 1 goed, op basis van bestek GAC/2017/4487 aan Traflux bvba.
De dienst Stadsbeheer/Stadsreiniging vraagt goedkeuring van onderstaande bestelbon, zodat de facturen voor het reinigen en onderhouden van openbare afvalbakken in Antwerpen door Traflux bvba gedurende 2021 kunnen betaald worden.
De periode voor de vastlegging loopt van 1 januari tot 19 oktober 2021. 9,5/12de op basis van het aangerekend maandbedrag in 2020 van 25.845,63 EUR, exclusief btw, bedraagt 245.533,48 EUR exclusief btw, of 297.095,52 EUR inclusief btw.
Het college keurt de vastlegging van het krediet, om het reinigen en onderhouden van openbare afvalbakken (perceel 1) gedurende 2021, van 1 januari tot 19 oktober, uit te voeren, goed voor een bedrag van 297.095,52 EUR, inclusief btw. De werken kunnen uitgevoerd worden door de firma Traflux bvba, Europark 1003, 3530 Houthalen, met ondernemingsnummer BE 0889.573.934.
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
Reinigen en onderhouden van openbare afvalbakken Traflux bvba | 297.095,52 EUR incl. btw | budgetplaats: 5378000000 budgetpositie: 6141 functiegebied: 2WNS040302A00000 subsidie: SUB_NR fonds: INTERN begrotingsprogramma: 2SA050309 budgetperiode: 2100 | 4005433140 |