De opdracht wordt gegund aan de inschrijver die de economisch meest voordelige offerte heeft ingediend, rekening houdend met de volgende gunningscriteria:
In toepassing van artikel 42, §1, eerste lid, 1°, a) van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, zal deze opdracht worden gegund bij onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking omdat de goed te keuren uitgave niet hoger is dan het bij het artikel 90, eerste lid, 1° van het Koninklijk Besluit Plaatsing van 18 april 2017 vastgelegd bedrag van 139.000 EUR (zonder belasting over de toegevoegde waarde), met name de drempel vermeld in artikel 11, eerste lid, 2° van het Koninklijk Besluit Plaatsing van 18 april 2017.
In toepassing van artikel 81 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, baseert de aanbestedende overheid de gunning van de overheidsopdracht op de economisch meest voordelige offerte. De economisch meest voordelige offerte uit het oogpunt van de aanbestedende overheid wordt vastgesteld rekening houdend met de gunningscriteria. Ze vermeldt de gunningscriteria in de aankondiging van de opdracht of in een ander opdrachtdocument.
Sporting-A wil alle Antwerpenaren verbinden door sport en een 100% actieve stad creëren. Hiervoor levert Sporting-A een uitgebreide dienstverlening. Een deel van deze dienstverlening wordt ondersteund door digitale tools:
Hoewel deze tools elk op zich waardevol zijn, is er nergens een samenhang. De tools hebben een eigen, aparte front-end, en vaak moet de sporter inloggen met verschillende accounts. Eigen beheer (verplaatsen, annuleren) van aankopen en reservaties is niet mogelijk, en ook de gebruiksvriendelijkheid laat te wensen over, waardoor er heel wat frustraties zijn bij de klant.
De digitale transformatiestrategie van de stad Antwerpen trekt voluit de kaart van de ontwikkeling van een native app voor het optimaliseren van de dienstverlening en communicatie naar de Antwerpenaar. In het kader hiervan werd reeds een service design traject doorlopen. Bedoeling is om deze input mee te nemen in deze opdracht. Het lijkt immers een logische stap om ook de dienstverlening van Sporting-A hierin te integreren.
Of dit de juiste richting is, willen we onderzoeken door gebruik te maken van de service-design methodiek. We willen weten wat onze klanten verwachten van de digitale dienstverlening van Sporting-A, en waarom ze dit verwachten.
Het college keurt bestek GAC_2021_01773 voor Service Design traject in het kader van project 'Digitale zelfredzaamheid van de sporter' goed en keurt eveneens goed dat hiervoor een onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking wordt uitgeschreven.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving |
Bedrag |
Boekingsadres |
Bestelbon |
Service Design traject in het kader van project 'Digitale zelfredzaamheid van de sporter' |
|
budgetplaats: 5380100000 |
volgt later |