Terug
Gepubliceerd op 27/09/2021

2021_CBS_07590 - Omgevingsvergunning - OMV_2021118039. Brederodestraat 184-188. District Antwerpen - Goedkeuring

college van burgemeester en schepenen
vr 24/09/2021 - 09:00 Hofstraat
Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig

Bart De Wever, burgemeester; Koen Kennis, schepen; Jinnih Beels, schepen; Annick De Ridder, schepen; Claude Marinower, schepen; Nabilla Ait Daoud, schepen; Karim Bachar, schepen; Peter Wouters, schepen; Elisabeth van Doesburg; Tom Meeuws, schepen; Karin De Craecker

Afwezig

Serge Muyters, korpschef; Sven Cauwelier, algemeen directeur

Secretaris

Karin De Craecker

Voorzitter

Bart De Wever, burgemeester
2021_CBS_07590 - Omgevingsvergunning - OMV_2021118039. Brederodestraat 184-188. District Antwerpen - Goedkeuring 2021_CBS_07590 - Omgevingsvergunning - OMV_2021118039. Brederodestraat 184-188. District Antwerpen - Goedkeuring

Motivering

Regelgeving: bevoegdheid

Conform artikel 15 van het Omgevingsvergunningsdecreet is het college van burgemeester en schepenen voor zijn ambtsgebied in eerste administratieve aanleg bevoegd voor volgende aanvragen van:

 

  1. de gemeentelijke projecten;
  2. andere gevallen dan deze waarvoor de Vlaamse regering of de deputatie bevoegd is.

Aanleiding en context

Er werd een aanvraag voor een omgevingsvergunning ingediend bij het college van burgemeester en schepenen, die behandeld wordt volgens de vereenvoudigde procedure van het Omgevingsvergunningendecreet.

 

Projectnummer:

OMV_2021118039

Gegevens van de aanvrager:

BV KANDU-Z met als contactadres Brederodestraat 184 bus C te 2018 Antwerpen

Gegevens van de exploitant:

BV KANDU-Z (0762638843) met als contactadres Brederodestraat 184 bus C te 2018 Antwerpen

Ligging van het project:

Brederodestraat 184-188 te 2018 Antwerpen

Kadastrale gegevens:

afdeling 11 sectie L nrs. 0 en 3829N2

Inrichtingsnummer:

20210609-0079 (Konduz Market)

Vergunningsplichten:

Stedenbouwkundige handelingen, Exploitatie van ingedeelde inrichtingen of activiteiten

Voorwerp van de aanvraag:

wijzigen van de functie kantoor naar handel, wijzigen van de gevel, aanbrengen van publiciteit en de exploitatie van een supermarkt

 

Omschrijving stedenbouwkundige handelingen

 

Relevante voorgeschiedenis

 

-          28/09/2017: vergunning (20171003) voor het renoveren van de zuidgevel van een appartementsgebouw;

-          10/03/1972: vergunning (18#82332) voor het bouwen van een appartementsgebouw.

 

Vergunde/vergund geachte toestand

 

-          functie: appartementsgebouw met gelijkvloerse kantoren en handelsruimtes;

-          bouwvolume: vrijstaand gebouw van 21 bouwlagen met teruggetrokken daklaag onder plat dak;

-          gevelafwerking:

  • afgewerkt met witte kunststeen;
  • schrijnwerk in aluminium.

 

Gewenste toestand

 

-          functie: gedeelte gelijkvloers omgevormd van kantoor naar detailhandel;

-          gevelafwerking:

  • 2 nieuwe zaakgebonden publiciteitsinrichtingen;
  • aangepaste toegangsdeuren.

 

Inhoud van de aanvraag

 

-          wijzigen functie van kantoor naar detailhandel;

-          plaatsen zaakgebonden gevelreclame;

-          wijzigen inkomdeuren.

 

Omschrijving ingedeelde inrichtingen of activiteiten

 

Inhoud van de aanvraag

Huidige aanvraag betreft de exploitatie van een verkooppunt voor voedingswaren, voorzien van koelinstallatie en stroomtransformator.

 

Aangevraagde rubrieken

 

 

Rubriek

Omschrijving

Gevraagd voor

12.2.1°

transformatoren (gebruik van) met een individueel nominaal vermogen van 100 kVA tot en met 1.000 kVA;

1x 250,00 kVA

16.3.2°a)

koelinstallaties, luchtcompressoren, warmtepompen, airconditioninginstallaties, en andere installaties voor het fysisch behandelen van gassen met een geïnstalleerde totale drijfkracht van 5 kW tot en met 200 kW;

85,00 kW

45.4.d)

verkooppunten van vlees, vis en gevogelte;

1 verkooppunt

 

Argumentatie

Voorafgaand aan zijn beslissing neemt het college kennis van het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar.

 

Het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar luidt:

 

Adviezen

 

Externe adviezen

 

Adviesinstantie

Datum advies gevraagd

Datum advies ontvangen

Advies

Agentschap Wegen en Verkeer/ AWV - District Antwerpen Vergunningen

9 augustus 2021

16 augustus 2021

Geen advies

Brandweerzone Antwerpen-Zwijndrecht - Hulpverleningszone 1 (Antwerpen)/ Brandweer Zone Antwerpen

9 augustus 2021

27 augustus 2021

Voorwaardelijk gunstig

 

Interne adviezen

 

Adviesinstantie

Datum advies gevraagd

Datum advies

Ondernemen en Stadsmarketing/ Business en Innovatie

9 augustus 2021

16 augustus 2021

Stadsontwikkeling/ Mobiliteit

9 augustus 2021

17 augustus 2021

 

Toetsing regelgeving en beleidsrichtlijnen

 

Plannen van aanleg, ruimtelijke uitvoeringsplannen en verkavelingen

Het eigendom is gelegen binnen de omschrijving van het gewestelijk ruimtelijk uitvoeringsplan GRUP Afbakening grootstedelijk gebied Antwerpen, goedgekeurd op 19 juni 2009.

 

Het eigendom is gelegen in het gewestplan Antwerpen (Koninklijk Besluit van 3 oktober 1979 en latere wijzigingen). Het eigendom ligt, volgens dit van kracht zijnde gewestplan, in een woongebied in de binnenstad van Antwerpen, dit is het gedeelte van de stad gelegen tussen de Leien en de Kleine Ring.

De woongebieden zijn bestemd voor wonen, alsmede voor handel, dienstverlening, ambacht en kleinbedrijf voor zover deze taken van bedrijf om redenen van goede ruimtelijke ordening niet in een daartoe aangewezen gebied moeten worden afgezonderd, voor groene ruimten, voor sociaal-culturele inrichtingen, voor openbare nutsvoorzieningen, voor toeristische voorzieningen, voor agrarische bedrijven. Deze bedrijven, voorzieningen en inrichtingen mogen echter maar worden toegestaan voor zover ze verenigbaar zijn met de onmiddellijke omgeving, (Artikel 5 van het Koninklijk Besluit van 28 december 1972 betreffende de inrichting en toepassing van de ontwerpgewestplannen en de gewestplannen).

In dit gebied wordt de maximale bouwhoogte afgestemd op de volgende criteria:

- de in de onmiddellijke omgeving aanwezige bouwhoogten;

- de eigen aard van het betrokken gebied;

- de breedte van het voor het gebouw gelegen openbaar domein.

 

(Gewestelijke ruimtelijke uitvoeringsplannen (GRUP's) kan u raadplegen via https://omgeving.vlaanderen.be/grup. Het gewestplan kan u raadplegen via https://omgeving.vlaanderen.be/gewestplan.)

De aanvraag ligt niet in een verkaveling.

 

De aanvraag is in overeenstemming met de bepalingen van het gewestplan.

 

Gewestelijke stedenbouwkundige verordeningen

 

-          Hemelwater: het besluit van de Vlaamse regering van 5 juli 2013 houdende vaststelling van een gewestelijke stedenbouwkundige verordening inzake hemelwaterputten, infiltratievoorzieningen, buffervoorzieningen en gescheiden lozing van afvalwater en hemelwater (verder genoemd verordening hemelwater).
(De verordening hemelwater kan u raadplegen via https://omgeving.vlaanderen.be, ga naar Decreten en uitvoeringsbesluiten > Verordeningen > verordening hemelwater)


De verordening hemelwater is niet van toepassing op de aanvraag.

 

-          Toegankelijkheid: het besluit van de Vlaamse regering van 5 juni 2009 tot vaststelling van een gewestelijke stedenbouwkundige verordening inzake toegankelijkheid (verder genoemd verordening toegankelijkheid).
(De verordening toegankelijkheid kan u raadplegen via https://omgeving.vlaanderen.be, ga naar Decreten en uitvoeringsbesluiten > Verordeningen > verordening toegankelijkheid)


De aanvraag wijkt af van de bepalingen van de verordening toegankelijkheid op volgende punten:

 

  • artikel 15 Breedte van een looppad:

een doorgangsbreedte van minstens 120 cm moet aan de kassa’s gegarandeerd worden;

  • artikel 18 Algemene bepaling:

het niveauverschil tussen straat en inkom mag niet meer bedragen dan 2 cm. Dit is momenteel 5 cm;

  • artikel 29/2 Publiek toegankelijke toiletten:

de toiletten moeten voldoen aan artikel 29/2.

 

Algemene bouwverordeningen

 

-          Voetgangersverkeer: het besluit van de Vlaamse regering van 29 april 1997 houdende de vaststelling van algemene bouwverordeningen inzake wegen voor voetgangersverkeer (verder genoemd verordening voetgangersverkeer), en de omzendbrief RO/98/2 van 23 maart 1998 betreffende de algemene bouwverordening inzake wegen voor voetgangersverkeer.
(De verordening voetgangersverkeer kan u raadplegen via https://omgeving.vlaanderen.be, ga naar Decreten en uitvoeringsbesluiten > Verordeningen > verordening wegen voor voetgangersverkeer)


De verordening voetgangersverkeer is niet van toepassing op de aanvraag.

 

Gemeentelijke stedenbouwkundige verordeningen

 

-          Bouwcode: de gemeentelijke stedenbouwkundige verordening (verder genoemd bouwcode), definitief vastgesteld door de gemeenteraad in zitting van 28 april 2014 en goedgekeurd bij besluit van de deputatie van de provincie Antwerpen van 9 oktober 2014.
(De bouwcode kan u raadplegen via www.antwerpen.be, zoek op ‘regelgeving bouwen in Antwerpen’)


De aanvraag wijkt af van de bepalingen van de bouwcode op volgende punten:

 

  • artikel 26 Afvalverzameling:

functies anders dan wonen, dienen een afgescheiden ruimte voor afvalberging te hebben die voorzien wordt van verluchting en minimaal 4 m² groot is;

  • artikel 29 Fietsstalplaatsen en fietsparkeerplaatsen

de aanvraag voorziet geen fietsstalplaatsen.

 

Sectorale regelgeving

 

-          MER-screening: de overheid die beslist over de ontvankelijkheid en volledigheid van de vergunningsaanvraag, beslist of er een project-MER moet worden opgesteld. De betrokken overheid doet dat op het ogenblik van de beslissing over de ontvankelijk- en volledigheid van de vergunningsaanvraag of, bij gebreke daaraan, binnen 90 dagen na de datum van ontvankelijk- en volledigheid.


Rekening houdend met de kenmerken van de aanvraag en zijn omgeving wordt geoordeeld dat de mogelijke milieueffecten van het project niet aanzienlijk zijn.

 

-          Watertoets: overeenkomstig artikel 1.3.1.1 van het decreet van 18 juli 2003 betreffende het integraal waterbeleid dient een vergunningsaanvraag onderworpen te worden aan de zogenaamde watertoets.


Het voorliggende project heeft een beperkte oppervlakte en ligt niet in een overstromingsgevoelig gebied, zodat in alle redelijkheid dient geoordeeld dat geen schadelijk effect wordt veroorzaakt.

 

-          Vlaamse codex Wonen van 2021: Gecodificeerde decreten over het Vlaamse woonbeleid, gecodificeerd op 17 juli 2020.
(De kwaliteitsnormen voor woningen, die in uitvoering van de Vlaamse codex Wonen van 2021 zijn opgemaakt, kan u raadplegen via www.wonenvlaanderen.be, zoek op “besluit Vlaamse codex van 2021”)


De aanvraag valt niet onder het toepassingsgebied van de Vlaamse codex Wonen van 2021.

 

-          Rooilijndecreet: het decreet van 8 mei 2009 houdende vaststelling en realisatie van de rooilijnen.
(Het Rooilijndecreet kan u raadplegen via https://omgeving.vlaanderen.be/, ga naar Decreten en uitvoeringsbesluiten > Decreet houdende vaststelling en realisatie van de rooilijnen)

 

Het Rooilijndecreet is niet van toepassing op de aanvraag.

Beleidsrichtlijnen in het kader van goede ruimtelijke ordening (overeenkomstig artikel 4.3.1, §2, 2° van de Vlaamse Codex Ruimtelijke Ordening)

 

-          BGO Wonen: de beleidsmatig gewenste ontwikkeling woninggrootte, woningmix en beschermen van eengezinswoningen (verder genoemd BGO Wonen), goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 24 juni 2019.
(De BGO Wonen kan u raadplegen via www.antwerpen.be, zoek op ‘regelgeving bouwen in Antwerpen’)


De BGO Wonen is niet van toepassing op de aanvraag.

 

Omgevingstoets

 

Toetsing van de verenigbaarheid van het aangevraagde met de omgeving en de goede ruimtelijke ordening

 

Toegankelijkheid

 

De aanvrager wenst een publiektoegankelijke ruimte in te richten. Hierdoor werd de aanvraag getoetst aan de verordening inzake toegankelijkheid.

 

-          Opgemerkt wordt dat de doorgangbreedte aan de kassa’s niet voldoet aan artikel 15 omdat de doorgangbreedte minimaal 120 cm moet zijn. Dit wordt opgelegd als voorwaarde voor vergunning.

-          Het niveauverschil tussen het openbaar domein en de toegang naar de winkel moet drempelloos voorzien worden conform artikel 18 van de verordening. De voorgestelde drempel is 5 cm hoog en dit mag maximaal 2 cm zijn. Als voorwaarde wordt opgenomen om de toegang naar de winkel conform artikel 18 van de verordening inzake toegankelijkheid te voorzien.

-          De voorziene publiek toegankelijke toiletten moeten voldoen aan artikel 29/2 van de verordening inzake toegankelijkheid. Dit wordt als voorwaarde opgenomen.
 

Functionele inpasbaarheid

 

De aanvrager wenst de ruimte aan de Brederodestraat 184C te wijzigingen van kantoor naar handel. De voorgestelde functiewijziging is ruimtelijk aanvaardbaar en inpasbaar in de omgeving.

 

Schaal – ruimtegebruik – bouwdichtheid

 

Het bouwvolume blijft ongewijzigd.

 

Visueel-vormelijke elementen

 

Aan de voorgevel wordt zaakgebonden publiciteit aangebracht. Dit is stedenbouwkundig aanvaardbaar. De indeling en het materiaal blijft ongewijzigd ten opzichte van de bestaande toestand.

 

Hinderaspecten – gezondheid – gebruiksgenot – veiligheid in het algemeen

 

De aanvraag voorziet geen afvalberging conform artikel 26 van de bouwcode. Als voorwaarde wordt opgenomen om een afvalberging conform deze bepalingen te voorzien.

 

Mobiliteitsimpact

 

Toetsing parkeerbehoefte

 

Om te vermijden dat de parkeerbehoefte (geheel of gedeeltelijk) wordt afgewenteld op het openbaar domein, dient het parkeren maximaal op eigen terrein te worden voorzien, het zogenaamde POET principe (Parkeren Op Eigen Terrein).

 

De parkeernormen uit de bouwcode artikel 30 (tabel) goedgekeurd door het college op 25 oktober 2014 en herzien op 1 maart 2018 vormen het beoordelingskader voor bouwen, verbouwen, vermeerderen van wooneenheden en functiewijzigingen. Wie niet op eigen terrein voorziet in de werkelijke parkeerbehoefte, dient hiervoor een compensatie te betalen.

 

Voorliggende aanvraag genereert een werkelijke parkeerbehoefte van 0 parkeerplaatsen.

 

De parkeerbehoefte wordt bepaald op de functiewijziging van kantoor naar handel. De kantoorfunctie op het gelijkvloers wordt ingericht als detailhandel.

Het gaat om een oppervlakte van 468m². Gezien de ligging in de winkelstraat Brederodestraat moeten er geen parkeerplaatsen voorzien worden.

De werkelijke parkeerbehoefte is 0.

 

De plannen voorzien in 0 nuttige autostal- en autoparkeerplaatsen.

 

Het aantal te realiseren autostal- en autoparkeerplaatsen bedraagt 0.

 

 

Fietsvoorzieningen

 

De nieuwe handelszaak heeft een bruto vloeroppervlakte van 468 m² en moet daardoor drie fietsen voor het personeel voorzien overeenkomstig artikel 29 van de bouwcode. Als voorwaarde wordt opgenomen om drie fietsstalplaatsen voor het personeel te voorzien.

 

Laden en lossen

 

De stedelijke Mobiliteitsdienst bracht advies uit over het laden en lossen van de nieuwe handelszaak:

 

“Het is niet duidelijk waar de leveringen zullen gebeuren. Voor de winkel is er enkel een voetpad en op straat zijn er tramsporen aanwezig. De leveringen mogen niet op het voetpad gebeuren en ook de tram kan niet gehinderd worden. Om de hoek ligt een fietspad, ook hier kan men niet stilstaan om te leveren.

Er moet een oplossing komen voor de leveringen die geen impact heeft op de voetgangers, fietsers en de tram.”

 

Dit advies wordt bijgetreden. Laden en lossen op het openbaar domein veroorzaakt hinder voor verkeersgebruikers en passanten. Als voorwaarde wordt opgenomen om een plek te voorzien voor het laden en lossen zonder dat passanten worden verhinderd. Voetgangers, fietsers, het openbaar vervoer en de weggebruikers mogen niet gehinderd worden bij leveringen.

 

Toetsing van aanvaardbaarheid van de ingedeelde inrichtingen of activiteiten op het vlak van hinder en risico's voor de mens en het milieu

 

De gelijkvloerse verdieping van het kantoorgebouw gelegen aan de Brederodestraat 184C wordt gewijzigd naar handel. In het handelspand zal er onder meer een voedingswinkel geëxploiteerd worden. Voor de uitbating van de supermarkt worden diverse koelinrichtingen voorzien:

  • 8 vriescellen van 1,7 m x 0,80 m x 0,90 m;
  • 1 lange koelkast van 12 m x 1,10 m x 2 m (voor charcuterie); 
  • 8 koelkasten met een dubbele deur van 1,20 m x 0,70 m x 1,90 m (voor drank).

 

Het waterverbruik wordt ingeschat op 200 m³/jaar. De lozing van huishoudelijk afvalwater is bijgevolg niet meldingsplichtig.

 

De ingedeelde inrichtingen of activiteiten zijn louter en alleen in de derde klasse ingedeeld, de exploitatie ervan is dus meldingsplichtig.

 

Er wordt voldaan aan artikel 5.4.3, §3 van het DABM betreffende verbods- en afstandsregels.

 

De gemelde exploitatie is meldingsplichtig en niet verboden.

 

Advies aan het college

 

Advies over de stedenbouwkundige handelingen

 

Aan het college wordt voorgesteld om voor de stedenbouwkundige handelingen de omgevingsvergunning te verlenen onder voorwaarden.

 

Geadviseerde stedenbouwkundige voorwaarden

 

1.      de bijgevoegde brandvoorzorgsmaatregelen zijn op het moment van eerste ingebruikname/exploitatie strikt na te leven;

2.      een afvalberging conform artikel 26 van de bouwcode te voorzien;

3.      drie fietsstalplaatsen voor het personeel conform artikel 29 van de bouwcode te voorzien;

4.      een plek te voorzien voor het laden en lossen zonder dat passanten worden verhinderd. Voetgangers, fietsers, het openbaar vervoer en de weggebruikers mogen niet gehinderd worden bij leveringen;

5.      de doorgangbreedte aan de kassa’s moet conform artikel 15 van de gewestelijke verordening inzake toegankelijkheid minimaal 120 cm zijn;

6.      de toegang naar de winkel conform artikel 18 van de gewestelijke verordening inzake toegankelijkheid met een drempel van maximum 2 cm te voorzien;

7.      de publiek toegankelijke toiletten conform artikel 29/2 van de gewestelijke verordening inzake toegankelijkheid te voorzien.

 

Advies over de ingedeelde inrichtingen of activiteiten

 

Aan het college wordt voorgesteld de gemelde ingedeelde inrichtingen of activiteiten te akteren.

 

Geadviseerde rubrieken

 

 

Rubriek

Omschrijving

Geadviseerd voor

12.2.1°

transformatoren (gebruik van) met een individueel nominaal vermogen van 100 kVA tot en met 1.000 kVA;

1x 250,00 kVA

16.3.2°a)

koelinstallaties, luchtcompressoren, warmtepompen, airconditioninginstallaties, en andere installaties voor het fysisch behandelen van gassen met een geïnstalleerde totale drijfkracht van 5 kW tot en met 200 kW;

85,00 kW

45.4.d)

verkooppunten van vlees, vis en gevogelte;

1 verkooppunt

 

Juridische grond

Het decreet van 25 april 2014 betreffende de omgevingsvergunning, het decreet houdende algemene bepalingen inzake milieubeleid, de Vlaamse Codex Ruimtelijke Ordening, het decreet betreffende het integraal handelsvestigingsbeleid, het decreet betreffende het natuurbehoud en het natuurlijk milieu en hun uitvoeringsbesluiten zijn van toepassing.

Fasering

Procedurestap

Datum

Indiening aanvraag

9 juli 2021

Volledig en ontvankelijk

9 augustus 2021

Start openbaar onderzoek

geen

Einde openbaar onderzoek

geen

Gemeenteraad voor wegenwerken

geen

Uiterste beslissingsdatum

6 oktober 2021

Verslag GOA

17 september 2021

naam GOA

Katrine Leemans en Bieke Geypens

 

Onderzoek

Er zijn geen aanpalende eigenaars waarvan de scheidingsmuren met het project zouden worden opgericht, uitgebreid of afgebroken, die om hun standpunt gevraagd moesten worden.

 

Besluit

Het college van burgemeester en schepenen beslist:

Artikel 1

Het college sluit zich integraal aan bij het verslag van de gemeentelijke omgevingsambtenaar en maakt dit tot zijn eigen motivatie.

Artikel 2

Het college beslist de aanvraag tot omgevingsvergunning goed te keuren en aan de aanvrager de vergunning af te leveren, die afhankelijk is van de strikte naleving van volgende voorwaarden:

 

Algemene voorwaarden

de algemene voorwaarden die aan de vergunning zijn gehecht en er integraal deel van uitmaken.

 

Stedenbouwkundige voorwaarden

 

1.      de bijgevoegde brandvoorzorgsmaatregelen zijn op het moment van eerste ingebruikname/exploitatie strikt na te leven;

2.      een afvalberging conform artikel 26 van de bouwcode te voorzien;

3.      drie fietsstalplaatsen voor het personeel conform artikel 29 van de bouwcode te voorzien;

4.      een plek te voorzien voor het laden en lossen zonder dat passanten worden verhinderd. Voetgangers, fietsers, het openbaar vervoer en de weggebruikers mogen niet gehinderd worden bij leveringen;

5.      de doorgangbreedte aan de kassa’s moet conform artikel 15 van de gewestelijke verordening inzake toegankelijkheid minimaal 120 cm zijn;

6.      de toegang naar de winkel conform artikel 18 van de gewestelijke verordening inzake toegankelijkheid met een drempel van maximum 2 cm te voorzien;

7.      de publiek toegankelijke toiletten conform artikel 29/2 van de gewestelijke verordening inzake toegankelijkheid te voorzien.

 

Brandweervoorwaarden

de brandweervoorwaarden uit het verslag met referentie BW/RVDE/2021/G.00554.A7.0006 die aan de vergunning zijn gehecht en er integraal deel van uitmaken.

Artikel 3

Het college beslist de plannen waarvan een overzicht als bijlage bij dit besluit is gevoegd, goed te keuren.

 

De vergunning omvat thans volgende rubriek(en):

 

Rubriek

Omschrijving

Gecoördineerd

12.2.1°

transformatoren (gebruik van) met een individueel nominaal vermogen van 100 kVA tot en met 1.000 kVA;

1x 250,00 kVA

16.3.2°a)

koelinstallaties, luchtcompressoren, warmtepompen, airconditioninginstallaties, en andere installaties voor het fysisch behandelen van gassen met een geïnstalleerde totale drijfkracht van 5 kW tot en met 200 kW;

85,00 kW

45.4.d)

verkooppunten van vlees, vis en gevogelte;

1 verkooppunt

 

 

Artikel 4

Het college beslist dat de omgevingsvergunning geldig is voor onbepaalde duur.

Artikel 5

Dit besluit heeft in principe geen financiƫle gevolgen.