Terug
Gepubliceerd op 10/08/2021

2021_DCDE_00228 - Districtsraad - Schriftelijke vragen raadsleden. Week 30 - Kennisneming

districtscollege Deurne
ma 09/08/2021 - 09:00 Districtshuis Deurne
Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig

Tjerk Sekeris, districtsburgemeester; Elke Brydenbach, districtsschepen; Freddy Lorent, districtsschepen; Philip Van Acker, districtsschepen; Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris; Maarten Caestecker, districtssecretaris

Verontschuldigd

Frank Vercammen, districtsschepen

Secretaris

Maarten Caestecker, districtssecretaris

Voorzitter

Tjerk Sekeris, districtsburgemeester
2021_DCDE_00228 - Districtsraad - Schriftelijke vragen raadsleden. Week 30 - Kennisneming 2021_DCDE_00228 - Districtsraad - Schriftelijke vragen raadsleden. Week 30 - Kennisneming

Motivering

Aanleiding en context

Tijdens week 30 ontving het districtscollege  schriftelijke vragen.

Argumentatie

Op schriftelijke vragen wordt schriftelijk geantwoord. Is het antwoord 30 dagen na ontvangst van de vraag niet gegeven, dan wordt de vraag op de eerstvolgende raadscommissie mondeling beantwoord.

De schriftelijke vragen worden ter kennisneming voorgelegd.

Juridische grond

Artikel 6 van het huishoudelijk reglement district Deurne, goedgekeurd in de districtsraad van 23 mei 2019 en gewijzigd op 20 februari 2020, bepaalt dat raadsleden schriftelijke vragen kunnen indienen. Het regelt de manier waarop op schriftelijke vragen wordt geantwoord.

Besluit

Het districtscollege deurne beslist:

Artikel 1

Het districtscollege neemt kennis van volgende binnen gekomen schriftelijke vragen:

Datum vraagstelling Indiener vraag Onderwerp Toegewezen aan
29 juli 2021Guy Dirckx - Sandra Wintershoven - Jan Van WesembeeckBevlagging districtshuis 20 juli 2021Tjerk Sekeris


Artikel 2

Het districtscollege wijst deze vraag voor gevolg toe aan het districtscollegelid waaraan de vraag werd gesteld.

Artikel 3

Dit besluit heeft in principe geen financiƫle gevolgen.

Bijlagen

  • 20210729_JVW_TS_bevlagging_districtshuis_20juli2021.pdf