In mei 2022 werd een aanvraag tot terugbetaling voor gemaakte kosten ingediend.
Het reglement receptie- en representatiekosten maakt het mogelijk om voor gemaakte kosten waarvoor geen bestelbon kon worden opgemaakt, terugbetaling te vragen. Het reglement is van toepassing binnen de stad en de Lokale Politie Antwerpen. Voor de stad vallen enkel de burgemeester, de schepenen, de algemeen directeur, de financieel directeur, de bedrijfsdirecteurs en de bestuurscoördinatoren van de districten onder deze regeling.
Receptie- en representatiekosten omvatten alle kosten die verband houden met recepties, openingen en ontvangsten, bezoeken en andere vormen van public relations in het belang van de stad Antwerpen.
De aanvraag voldoet aan de gestelde voorwaarden.
Reglement ‘receptie- en representatiekosten’ goedgekeurd in zitting van de gemeenteraad van 22 maart 2004 (jaarnummer 495).
Artikel 56 §3, 3° van het Decreet lokaal bestuur bepaalt dat het financieel beheer behoort tot de bevoegdheid van het college.
Het college keurt de gemaakte kosten voor de periode mei 2022 goed.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
gemaakte onkosten voor mei 2022
|
490,81EUR
|
budgetplaats:5160100000 budgetpositie:6141 functiegebied:2SBS010109A00000 subsidie:SUB_NR fonds:INTERN begrotingsprogramma:2SA080110 budgetperiode:2200 |
4505139219 |