Terug
Gepubliceerd op 21/09/2022

2022_DRDE_00073 - schriftelijke vraag nr 2022_SV_00117 - van raadslid Mathijs Post aan Philip Van Acker - Kennisneming

districtsraad Deurne
do 15/09/2022 - 20:00 Districtshuis Deurne
Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter; Elke Brydenbach, districtsschepen; Frank Vercammen, districtsschepen; Freddy Lorent, districtsschepen; Philip Van Acker, districtsschepen; Guy Dirckx, districtsraadslid; Jan Van Wesembeeck, districtsraadslid; Abdelaziz El Fadili, districtsraadslid; Giuliana Chirinos Saavedra, districtsraadslid; Malgorzata Zgnilec, districtsraadslid; Robert Stephens, districtsraadslid; Mathijs Post, districtsraadslid; Alain Hoeckx, districtsraadslid; Mascha Van Huffelen, districtsraadslid; Steven Van Bockstal, districtsraadslid; Sarpongmaa Agyin, districtsraadslid; Viviane Gedopt, districtsraadslid; Benjamin Weyts, districtsraadslid; Karin Slootmans, districtsraadslid; Sonja Stoop, districtsraadslid; Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris; Maarten Caestecker, districtssecretaris

Afwezig

Freya Van Alsenoy, districtsraadslid; Josephus Braam, districtsraadslid; Manal Toumi, districtsraadslid; Peggy Dewinter, districtsraadslid

Verontschuldigd

Tjerk Sekeris, districtsburgemeester; Kristof Vissers, districtsraadslid; ArbĂ«r Halili, districtsraadslid; Sandra Wintershoven, districtsraadslid; Skrolan Hugens, districtsraadslid

Secretaris

Maarten Caestecker, districtssecretaris

Voorzitter

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter
2022_DRDE_00073 - schriftelijke vraag nr 2022_SV_00117 - van raadslid Mathijs Post aan Philip Van Acker - Kennisneming 2022_DRDE_00073 - schriftelijke vraag nr 2022_SV_00117 - van raadslid Mathijs Post aan Philip Van Acker - Kennisneming

Motivering

Koppeling aan agendapunt

Gekoppelde initiatiefrechten

Aanleiding en context

De schriftelijke vraag van raadslid Mathijs Post aan Philip Van Acker werd ingediend op 23/05/2022. De antwoordtermijn verstreek op 22/06/2022

Argumentatie

Het lid van het college waaraan de vraag werd gesteld, dient de vraag binnen de 30 dagen schriftelijk te beantwoorden. Na het verstrijken van die termijn wordt de onbeantwoorde schriftelijke vraag toegevoegd aan de agenda van de eerstevolgende gemeenteraadszitting. Op deze zitting zal het lid van het college de vraag mondeling beantwoorden.

Juridische grond

Artikel 58 van het Basisreglement Bestuurlijke Organisatie regelt de procedure voor het stellen van schriftelijke vragen door raadsleden aan leden van het uitvoerend bestuur.

Besluit

De districtsraad deurne beslist:

Artikel 1

Artikel te vervolledigen