Artikel 290 van het Decreet Lokaal Bestuur bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college van burgemeester en schepenen. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
De districtssecretaris maakt de districtscollegeleden attent op de briefwisseling van 17 december 2021 tot en met 7 januari 2022, die eveneens opgenomen werd in VIP14 (verwerking inkomende post binnen de 14 dagen). Het districtscollege bepaalt welk gevolg eraan moet worden gegeven.
Alle inkomende briefwisseling gericht aan het districtsbestuur wordt geregistreerd. De districtssecretaris legt een selectie van de briefwisseling voor aan het districtscollege.
Het districtscollege keurde op 4 november 2021 (jaarnummer 262) een vraag aan het college goed met betrekking tot problematiek podiumtechnici 252 CC.
Op 27 december 2021 kreeg het district een antwoord op deze vraag.
Het districtscollege neemt kennis van de ingekomen briefwisseling over de periode van 17 december 2021 tot en met 7 januari 2022:
Nummer | Datum ontvangst | Afzender | Onderwerp |
075_2021_000058 | 27 december 2021 | Kabinet Cultuur, personeel en loket | Problematiek podiumtechnici 252 CC |