Inzake de kwalitatieve selectie werd de inschrijver betrouwbaar en geschikt bevonden.
De offerte van de inschrijver werd regelmatig bevonden en als volgt beoordeeld:
Naam | Prijs (40 punten) | kwaliteit (50 punten) | Dienstverlening (5 punten) | leveringstermijn (5 punten) | Totaal/som |
BPW Benelux BV | 40 | 45 | 4 | 5 | 94 |
De offerte kan gegund worden aan de enige regelmatige inschrijver, BPW Benelux BVBA .
In toepassing van artikel 81 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, baseert de aanbestedende overheid de gunning van de overheidsopdracht op de economisch meest voordelige offerte. De economisch meest voordelige offerte uit het oogpunt van de aanbestedende overheid wordt vastgesteld rekening houdend met de gunningscriteria.
In toepassing van artikel 66, §1, 2° van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, ziet de aanbestedende overheid erop toe dat de offerte afkomstig is van een inschrijver waaraan de toegang tot de opdracht niet is ontzegd op grond van de uitsluitingsgronden en die voldoet aan de door de aanbestedende overheid vastgestelde selectiecriteria en, in voorkomend geval, de niet-discriminerende regels en criteria inzake de beperking van het aantal aan de selectiecriteria beantwoordende kandidaten.
In toepassing van artikel 83 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten samen gelezen met artikel 76 van het Koninklijk Besluit Plaatsing van 18 april 2017, onderzoekt de aanbestedende overheid de regelmatigheid van de offertes.
In toepassing van artikel 35 van het Koninklijk Besluit Plaatsing van 18 april 2017, onderwerpt de aanbestedende overheid de ingediende offertes aan een prijs- of kostenonderzoek.
In toepassing van artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 inzake overheidsopdrachten, kan de aanbestedende overheid in de opdrachtdocumenten nadere regels bepalen omtrent de mogelijkheid tot één of meer verlengingen van de opdracht. De volledige looptijd, met inbegrip van de verlengingen, moet over het algemeen beperkt blijven tot vier jaar na het sluiten van de opdracht. De verlenging mag geen aanleiding geven tot een wijziging van de algemene aard van de opdracht.
Artikel 56, §3, 4° van het Decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Bij deze raamovereenkomst treedt de stad op als aankoopcentrale voor de aankoopgroep van de stad Antwerpen. Indien andere entiteiten dan de stad afnemen op deze raamovereenkomst, zal dat gebeuren in eigen naam en voor eigen rekening. De vastleggingen voor die deelopdrachten zullen dan ook op de eigen budgetten gebeuren.
Naast de aankoop van 360 graden camera's wordt ook in een wisselstukkenovereenkomst voorzien voor een periode van 10 jaar vanaf de betreffende aankoop (dit is de gemiddelde economische levensduur van dergelijke producten). Deze uitgaven worden verrekend op exploitatiekredieten.
Het college keurt de gunning goed voor het afsluiten van een raamovereenkomst voor het leveren van 360 ° camera, dode hoek sensor en witte ruis achteruitrij sensor met wisselstukkenovereenkomst voor 10 jaar, op basis van bestek GAC_2022_02140, aan BPW Benelux BV, Parc ind. Des Hauts Sarts, 1e av 66, 4040 te Herstal met ondernemingsnummer 0893.328.131.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
aankoop van de 360 graden camera's
|
budgetplaats: divers budgetpositie: 231, 241 functiegebied:divers subsidie:SUB_NR fonds: INTERN begrotingsprogramma: divers budgetperiode: 2300, 2400, 2500, 2600 en 2700 |
met orderbons | |
Wisselstukkenovereenkomst
| budgetplaats: 5374000000 budgetpositie: 61413 functiegebied: 2WNS040107A00000 subsidie: SUB_NR fonds: INTERN begrotingsprogramma: 2SA050309 budgetperiode: 2300, 2400, 2500, 2600, 2700, 2800, 2900, 3000, 3100, 3200,3300, 3400, 3500, 3600 en 3700 | met orderbons |