Tijdens week 46 en 47 ontving het districtscollege schriftelijke vragen.
Artikel 6 van het huishoudelijk reglement district Deurne, goedgekeurd in de districtsraad van 23 mei 2019 en laatst gewijzigd op 16 december 2021, bepaalt dat raadsleden schriftelijke vragen kunnen indienen. Het regelt de manier waarop op schriftelijke vragen wordt geantwoord.
Op schriftelijke vragen wordt schriftelijk geantwoord. Is het antwoord 30 dagen na ontvangst van de vraag niet gegeven, dan wordt de vraag op de eerstvolgende raadscommissie mondeling beantwoord.
De schriftelijke vragen worden ter kennisneming voorgelegd.
Het districtscollege neemt kennis van volgende binnengekomen schriftelijke vragen:
Datum vraagstelling | Indiener vraag | Onderwerp | Toegewezen aan |
17 november 2023 | Freya Van Alsenoy | QR-code bij graven | Tjerk Sekeris en Freddy Lorent |
26 november 2023 | Mathijs Post/Arbër Halili | Zaalverhuur door De Klap | Frank Vercammen |
26 november 2023 | Mathijs Post | Cijfers mantelzorgpremie | Frank Vercammen |
Het districtscollege wijst deze vraag voor gevolg toe aan het districtscollegelid waaraan de vraag werd gesteld.