Terug
Gepubliceerd op 01/06/2023

2023_DRDE_00035 - schriftelijke vraag nr 2023_SV_00075 - van raadslid Alain Hoeckx, Sonja Stoop aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker - Kennisneming

districtsraad Deurne
do 25/05/2023 - 20:00 Districtshuis Deurne
Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter; Elke Brydenbach, districtsschepen; Frank Vercammen, districtsschepen; Freddy Lorent, districtsschepen; Philip Van Acker, districtsschepen; Guy Dirckx, districtsraadslid; Jan Van Wesembeeck, districtsraadslid; Kristof Vissers, districtsraadslid; Freya Van Alsenoy, districtsraadslid; Manal Toumi, districtsraadslid; Abdelaziz El Fadili, districtsraadslid; ArbĂ«r Halili, districtsraadslid; Giuliana Chirinos Saavedra, districtsraadslid; Robert Stephens, districtsraadslid; Mathijs Post, districtsraadslid; Alain Hoeckx, districtsraadslid; Skrolan Hugens, districtsraadslid; Viviane Gedopt, districtsraadslid; Karin Slootmans, districtsraadslid; Sonja Stoop, districtsraadslid; Ellen Seresia, districtsraadslid; Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris; Maarten Caestecker, districtssecretaris

Afwezig

Malgorzata Zgnilec, districtsraadslid; Mascha Van Huffelen, districtsraadslid

Verontschuldigd

Tjerk Sekeris, districtsburgemeester; Sandra Wintershoven, districtsraadslid; Steven Van Bockstal, districtsraadslid; Sarpongmaa Agyin, districtsraadslid; Benjamin Weyts, districtsraadslid; Gregorio Cabello Sepulveda

Secretaris

Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris

Voorzitter

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter
2023_DRDE_00035 - schriftelijke vraag nr 2023_SV_00075 - van raadslid Alain Hoeckx, Sonja Stoop aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker - Kennisneming 2023_DRDE_00035 - schriftelijke vraag nr 2023_SV_00075 - van raadslid Alain Hoeckx, Sonja Stoop aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker - Kennisneming

Motivering

Aanleiding en context

De schriftelijke vraag van raadslid Alain Hoeckx, Sonja Stoop aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker werd ingediend op 13/04/2023. De antwoordtermijn verstreek op 13/05/2023

Juridische grond

Artikel 58 van het Basisreglement Bestuurlijke Organisatie regelt de procedure voor het stellen van schriftelijke vragen door raadsleden aan leden van het uitvoerend bestuur.

Argumentatie

Het lid van het college waaraan de vraag werd gesteld, dient de vraag binnen de 30 dagen schriftelijk te beantwoorden. Na het verstrijken van die termijn wordt de onbeantwoorde schriftelijke vraag toegevoegd aan de agenda van de eerstevolgende gemeenteraadszitting. Op deze zitting zal het lid van het college de vraag mondeling beantwoorden.

Besluit

De districtsraad deurne beslist:

Artikel 1

Artikel te vervolledigen