Terug
Gepubliceerd op 24/05/2024

2024_DRDE_00027 - schriftelijke vraag nr 2024_SV_00054 - van raadslid Alain Hoeckx aan Philip Van Acker - Kennisneming

districtsraad Deurne
do 16/05/2024 - 20:00 districtshuis Deurne
Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter; Tjerk Sekeris, districtsburgemeester; Elke Brydenbach, districtsschepen; Frank Vercammen, districtsschepen; Freddy Lorent, districtsschepen; Philip Van Acker, districtsschepen; Guy Dirckx, districtsraadslid; Jan Van Wesembeeck, districtsraadslid; Freya Van Alsenoy, districtsraadslid; Manal Toumi, districtsraadslid; Abdelaziz El Fadili, districtsraadslid; ArbĂ«r Halili, districtsraadslid; Giuliana Chirinos Saavedra, districtsraadslid; Malgorzata Zgnilec, districtsraadslid; Robert Stephens, districtsraadslid; Mathijs Post, districtsraadslid; Sandra Wintershoven, districtsraadslid; Alain Hoeckx, districtsraadslid; Mascha Van Huffelen, districtsraadslid; Steven Van Bockstal, districtsraadslid; Sarpongmaa Agyin, districtsraadslid; Karin Slootmans, districtsraadslid; Sonja Stoop, districtsraadslid; Ellen Seresia, districtsraadslid; Gregorio Cabello Sepulveda; Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris; Maarten Caestecker, districtssecretaris

Afwezig

Kristof Vissers, districtsraadslid; Viviane Gedopt, districtsraadslid; Benjamin Weyts, districtsraadslid

Verontschuldigd

Skrolan Hugens, districtsraadslid

Secretaris

Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris

Voorzitter

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter
2024_DRDE_00027 - schriftelijke vraag nr 2024_SV_00054 - van raadslid Alain Hoeckx aan Philip Van Acker - Kennisneming 2024_DRDE_00027 - schriftelijke vraag nr 2024_SV_00054 - van raadslid Alain Hoeckx aan Philip Van Acker - Kennisneming

Motivering

Aanleiding en context

De schriftelijke vraag van raadslid Alain Hoeckx aan Philip Van Acker werd ingediend op 22/03/2024. De antwoordtermijn verstreek op 21/04/2024

Juridische grond

Artikel 58 van het Basisreglement Bestuurlijke Organisatie regelt de procedure voor het stellen van schriftelijke vragen door raadsleden aan leden van het uitvoerend bestuur.

Argumentatie

Het lid van het college waaraan de vraag werd gesteld, dient de vraag binnen de 30 dagen schriftelijk te beantwoorden. Na het verstrijken van die termijn wordt de onbeantwoorde schriftelijke vraag toegevoegd aan de agenda van de eerstevolgende gemeenteraadszitting. Op deze zitting zal het lid van het college de vraag mondeling beantwoorden.

Besluit

De districtsraad deurne beslist:

Artikel 1

Artikel te vervolledigen