Terug
Gepubliceerd op 26/03/2025

2025_DRDE_00033 - schriftelijke vraag nr 2025_SV_00048 - van raadslid Giuliana Chirinos Saavedra aan Frank Vercammen - Kennisneming

districtsraad Deurne
do 20/03/2025 - 20:00 districtshuis Deurne
Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter; Tjerk Sekeris, districtsburgemeester; Elke Brydenbach, districtsschepen; Karen Maes, districtsschepen; Frank Vercammen, districtsschepen; Alain Hoeckx, districtsschepen; Guy Dirckx, districtsraadslid; Jan Van Wesembeeck, districtsraadslid; Kristof Vissers, districtsraadslid; Giuliana Chirinos Saavedra, districtsraadslid; Sandra Wintershoven, districtsraadslid; Mascha Van Huffelen, districtsraadslid; Kim Verberck, districtsraadslid; Peggy Pooters, districtsraadslid; Steven Van Bockstal, districtsraadslid; Seham Abdul Rhman Hzouri, districtsraadslid; Ianthe Ghaye, districtsraadslid; Benny van Loon, districtsraadslid; Annelies Aertbeliën, districtsraadslid; Robert Stephens, districtsraadslid; Piet Duym, districtsraadslid; Bert Peeters, districtsraadslid; Sonja Stoop, districtsraadslid; Afarin Gerami, districtsraadslid; Sali Ghanoum, districtsraadslid; Shahnur Minasyan, districtsraadslid; Maarten Caestecker, districtssecretaris; Fanny Vereecke, plaatsvervangend districtssecretaris

Afwezig

Benjamin Weyts, districtsraadslid; Kadra Farah Bouh, districtsraadslid; Alessandra Borrmann Bammann, districtsraadslid

Secretaris

Maarten Caestecker, districtssecretaris

Voorzitter

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter
2025_DRDE_00033 - schriftelijke vraag nr 2025_SV_00048 - van raadslid Giuliana Chirinos Saavedra aan Frank Vercammen - Kennisneming 2025_DRDE_00033 - schriftelijke vraag nr 2025_SV_00048 - van raadslid Giuliana Chirinos Saavedra aan Frank Vercammen - Kennisneming

Motivering

Aanleiding en context

De schriftelijke vraag van raadslid Giuliana Chirinos Saavedra aan Frank Vercammen werd ingediend op 17/02/2025. De antwoordtermijn verstreek op 19/03/2025

Juridische grond

Artikel 58 van het Basisreglement Bestuurlijke Organisatie regelt de procedure voor het stellen van schriftelijke vragen door raadsleden aan leden van het uitvoerend bestuur.

Argumentatie

Het lid van het college waaraan de vraag werd gesteld, dient de vraag binnen de 30 dagen schriftelijk te beantwoorden. Na het verstrijken van die termijn wordt de onbeantwoorde schriftelijke vraag toegevoegd aan de agenda van de eerstevolgende gemeenteraadszitting. Op deze zitting zal het lid van het college de vraag mondeling beantwoorden.

Besluit

De districtsraad deurne beslist:

Artikel 1

Artikel te vervolledigen