De bedrijfseenheid stadsontwikkeling zal de nodige signalisatie aanpassen. Er zijn dus geen rechtstreekse financiële gevolgen.
De gemeenteraadsbeslissing van 28 januari 2013 (jaarnummer 50) waarin, krachtens het decreet van 16 mei 2008 betreffende de aanvullende reglementen op het wegverkeer en de plaatsing en bekostiging van de verkeerstekens, de bevoegdheid wordt gedelegeerd aan het college.
Op 25 juni 2007 (jaarnummer 1621) keurde de gemeenteraad het aanvullend reglement tot de politie van het wegverkeer voor de Oslostraat in het district Hoboken goed.
In de Oslostraat in Hoboken geldt nog de regeling van het beurtelings parkeren. Dit wordt systematisch afgeschaft en er wordt een parkeerverbod ingericht aan de zijde met de minste parkeerplaatsen.
De te reglementeren openbare weg behoort tot het beheer van de stad.
Het Parkeerbedrijf stelt voor het aanvullend verkeersreglement als volgt aan te passen:
De parkeerbalans blijft ongewijzigd.
Het college keurt goed om het aanvullend verkeersreglement met betrekking tot de politie van het wegverkeer voor de Oslostraat in het district Hoboken, goedgekeurd in de gemeenteraadszitting van 25 juni 2007 (jaarnummer 1621) op te heffen en te vervangen door:
Artikel 1: het parkeren wordt verboden in de keerlus.
Een gele onderbroken streep wordt op de trottoirband aangebracht.
Artikel 2: het parkeren wordt verboden, langs de even zijde, over de ganse lengte van de straat.
Het verkeersbord E1 wordt aangebracht.
Artikel 3: de bestaande verkeerssignalisatie blijft van kracht tot de bekendmaking van onderhavig reglement.
Dit aanvullend reglement wordt ter kennisgeving overgemaakt aan de afdeling beleid, mobiliteit en verkeersveiligheid van het Vlaamse gewest.