De organisatie van 'Hoboken Wintert' draagt bij tot de realisatie van de beleidsdoelstellingen van het district.
Het district Hoboken wil haar bewoners zo optimaal mogelijk informeren over de activiteiten tijdens 'Hoboken Wintert'.
Op 26 maart 2018 keurde de gemeenteraad het retributiereglement (jaarnummer 00192) en het gebruikersreglement (jaarnummer 00193) voor logistieke ondersteuning van evenementen, filmopnames en fotoreportages 2018-2019 goed.
Artikel 6.2.3. van het gebruiksreglement voor logistieke ondersteuning van evenementen, filmopnames en fotoreportages 2018-2019 (gemeenteraad van 26 maart 2018, jaarnummer 00193) bepaalt dat het college een uitzondering kan toestaan op de uitleentermijnen.
Het district Hoboken organiseert van 15 november 2018 tot en met 13 januari 2019 'Hoboken Wintert'. Tijdens deze periode worden er verschillende activiteiten georganiseerd.
Het district vraagt hiervoor logistieke ondersteuning aan de dienst stadsbeheer/logistiek/bijzondere opdrachten en feestmateriaal. Het gaat om volgend materiaal:
De uitleenperiode loopt van 15 november 2018 tot en met 13 januari 2019. Vermits de maximum uitleenperiode wordt overschreden, wordt een verlenging gevraagd.
Dit evenement wordt georganiseerd door het district Hoboken en valt onder categorie 1 en is daarom vrijgesteld van retributie overeenkomstig het retributiereglement.
Het college geeft opdracht aan:
Dienst | Taak |
SB/L/BOF | Het leveren en plaatsen van 2 breugelbakken en 2 canvassen op basis van orderbevesting B805664 en B818926 |