De kosten voor de receptie wordt geraamd op 225,00 EUR (4,50 EUR x 50 personen):
In zitting van 17 augustus 2018 (jaarnummer 7486) keurde het college het gunningsbesluit, bestek GAC_2017_00051, raamcontract leveren receptiewijnen en schuimwijnen goed. Via bestelbon 4005297388 werden receptiewijnen en schuimwijnen besteld bij de firma Qualivino.
In zitting van 5 september 2014 (jaarnummer 9001) keurde het college het gunningsbesluit, bestek GAC/2014/2468, raamcontract leveren koude dranken, zoute versnaperingen en toebehoren goed. Via bestelbon 4005300876 werden borrelnootjes, fruitsap en cola besteld bij VVO Drinks.
Deze vastleggingen werden goedgekeurd via het gedelegeerd budgethouderschap.
Tijdens een pilootproject, dat liep van januari 2017 tot december 2018, werd de ketenaanpak KOMPAS+ (Ketenondersteuning Minderjarige Plegers Antwerpen Stad Plus) ontwikkeld. Partners uit verschillende sectoren (politie/justitie, onderwijs, zorg/welzijn, bestuur) werkten hiervoor nauw samen. Dit met als doel een intensieve, langdurige opvolging en ondersteuning te bieden aan jonge plegers en hun gezinscontext. Op donderdag 29 november 2018 ondertekenen de ketenpartners een protocol ter bevestiging van hun engagement om het pilootproject verder te zetten. Deze plechtige ondertekening zal plaatsvinden in het FelixArchief op voormelde dag om 10.00 uur.
De dienst Bestuurszaken/Protocol geeft gunstig advies voor deze ontvangst. Ontvangsten dragen bij tot het versterken van de relaties tussen de stad en het brede middenveld.
Het college keurt goed dat de plechtige ondertekening van het protocol van de ketenpartners van KOMPAS+ (Ketenondersteuning Minderjarige Plegers Antwerpen Stad Plus) ter bevestiging van hun engagement om het pilootproject verder te zetten kan plaatsvinden in het FelixArchief op donderdag 29 november 2018 om 10.00 uur.
Het college keurt goed dat de burgemeester en de OCMW-voorzitter, schepen voor sociale zaken, wonen, diversiteit & inburgering en samenlevingsopbouw worden afgevaardigd.