De bedrijfseenheid Stadsontwikkeling zal de nodige signalisatie zelf plaatsen met materiaal uit eigen voorraad. Er zijn dus geen rechtstreekse financiële gevolgen.
Met de collegebeslissing van 6 maart 2015 (jaarnummer 1794) werden de principes en werkkaders bevestigd, die van toepassing zijn op de districtscolleges en districtsraden voor de uitvoering van hun bevoegdheden. Het college besliste om bij de goedkeuring van een aanvullend verkeersreglement, voorafgaandelijk aan de beslissing, telkens advies te vragen aan het betrokken district.
De Kruisboogstraat, district Antwerpen:
Naar aanleiding van een klacht dat fietsen en bromfietsen tegen te hoge snelheid het pad in de Kruisboogstraat, naast nummer 47, oprijden, stelt de afdeling mobiliteit voor om een fiets- en bromfietsverbod in te richten in de Kruisboogstraat, aan de ingang van deze openbare weg (pad).
Een aangepast aanvullend verkeersreglement wordt opgesteld:
De parkeerbalans blijft ongewijzigd.
De districtsraad Antwerpen keurt met 24 stemmen voor en 1 stem tegen art. 1 van artikel 1 van het volgende besluit goed.
Voor: Vanlommel Dirk, Braeckmans Jan, Cordy Paul, Leung Steve, Stallaert Lieve, Van den Borne Tom, Verstraeten Regina, Poppe Anne, Wuyts Christophe, Boeckmans Adrjen, Van Winkel Cordula, Andree Norman, Germeys Pieter, Laenens Marco, Braeckmans Jan, Beck Theo, Wuyts Marita, Deckers Filip, Kruyniers Jan, De Brie Paula, Anseeuw Chris, De Wilde Nicolas, Peeters Nadine, Vandecasteele Raphaël
Tegen: van Craenenbroeck Lutgard
De districtsraad Antwerpen keurt eenparig de overige artikels van het volgende besluit goed.