Artikelen 33, 180 en 279 van het Gemeentedecreet belasten de districtssecretaris met het opstellen en bewaren van de notulen.
De districtsraad vergaderde op 3 december 2018.
De notulen vermelden in chronologische volgorde alle besproken onderwerpen en het gevolg dat eraan werd gegeven. Zij vermelden duidelijk alle genomen beslissingen. De originelen van de notulen van de districtsraad worden, na goedkeuring, door de voorzitter van de districtsraad en de districtssecretaris ondertekend.
Artikel 181 van het Gemeentedecreet stelt dat de notulen alle besproken onderwerpen, alsook het gevolg dat werd gegeven aan de punten waarover de gemeenteraad geen beslissing heeft genomen, vermelden in chronologische volgorde.
De districtsraad keurt de notulen van 3 december 2018 goed mits toevoegen van:
- Agendapunt 10: "waarschuwt voor mogelijke ongevallen en formuleert vier mogelijke alternatieven".
- Agendapunt 12: "De meerderheid heeft zich hiervoor gebaseerd op het juridisch advies van de juridische dienst van de Stad Antwerpen. Dit advies wordt toegevoegd als bijlage bij het verslag".