Artikel 56, § 3, 1°van het Decreet Lokaal Bestuur stelt dat het college van burgemeester en schepenen is bevoegd voor de daden van beheer over de gemeentelijke inrichtingen en eigendommen, in voorkomend geval binnen de door de gemeenteraad vastgestelde algemene regels.
Op 26 maart 2018 (jaarnummer 193) keurde de gemeenteraad het nieuwe gebruiksreglement goed voor de logistieke ondersteuning van evenementen, filmopnames en fotoreportages 2018-2019.
Om de werking van het Fietsenteam over de verschillende locaties te kunnen blijven garanderen moeten de hekken beschikbaar zijn van 1 maart 2019 tot en met 30 juni 2019.
Het Fietsenteam van de bedrijfseenheid Maatschappelijke Veiligheid stockeert op dit ogenblik fietsen in magazijnen in enerzijds de Eendrachtstraat 29 te 2060 Antwerpen en anderzijds de Havanastraat 5 te 2030 Antwerpen, en gebruikt nadarhekken om de fietsen ordelijk en chronologisch gestructureerd te stallen. Om deze magazijnen te kunnen verlaten, wordt er een nieuw, gehuurd magazijn in gebruik genomen in de Windmolenstraat 194 te 2660 Hoboken. Om de overlappende periode te kunnen overbruggen, wensen we een 100-tal nadarhekken te gebruiken van 1 maart 2019 tot en met 30 juni 2019.
De uitleentermijn voor dergelijk materiaal is door de dienst Stadsbeheer/logistiek/bijzondere opdrachten en feestmateriaal vastgesteld op vier weken.
Het college keurt het ter beschikking stellen van 100 nadarhekken goed voor de periode van 1 maart 2019 tot en met 30 juni 2019.
Het college geeft opdracht aan:
Dienst | Actie |
SB/BOF | Leveren van 100 nadarhekken voor de periode van 1 maart 2019 tot en met 1 juni 2019. |