Artikel 56 §3, 4° van het decreet lokaal bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college van burgemeester en schepenen bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Dienstnota bestellen en betalen stad, districten en OCMW van 17/12/2018.
Met het collegebesluit van 23 november 2018 (jaarnummer 10339) werden de principes bestellen en goedkeuren voor de stad aangepast.
Het college keurde onder meer goed om, met ingang van 1 januari 2019, de bevoegdheid tot het goedkeuren van correctiebestellingen en te betalen bedragen namens de stad Antwerpen als volgt te regelen (bedragen exclusief btw):
Betaling van de factuur voor schoonmaak, onderhoud en nutsvoorzieningen.
In 2018 huurde de GPD 2 verdiepingen aan kantoren en bedroeg de factuur 74.529,39 EURO.
Sinds 2019 werd 1 grote verdieping gehuurd. Op basis van de factuur van 2018 ramen we hiervoor een bedrag van 50.000,00 EURO.
GPD huurt kantoren van ZNA, site Sint Erasmus.
Deze kantoren worden gepoetst en onderhouden door de afdeling housekeeping van ZNA. De jaarfactuur van schoonmaak, onderhoud en nutsvoorziening hiervan wordt verwacht einde 2019.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
Het Ziekenhuisnetwerk Antwerpen |
50.000,00 EUR |
budgetplaats:5207500000 |
4005317249 |