De bedrijfseenheid Stadsontwikkeling zal de nodige signalisatie zelf plaatsen met materiaal uit eigen voorraad. Er zijn dus geen rechtstreekse financiële gevolgen.
Met de collegebeslissing van 6 maart 2015 (jaarnummer 1794) werden de principes en werkkaders bevestigd, die van toepassing zijn op de districtscolleges en districtsraden voor de uitvoering van hun bevoegdheden. Het college besliste om bij de goedkeuring van een aanvullend verkeersreglement, voorafgaandelijk aan de beslissing, telkens advies te vragen aan het betrokken district.
De Caronstraat in het district Hoboken:
Op 5 oktober 2018 werd naar aanleiding van een melding het gebruik van de voorbehouden parkeerplaatsen voor voertuigen van personen met een handicap nagegaan.
Tussen 31 oktober en 13 december 2018 werden er infoborden geplaatst ter hoogte van de voorbehouden parkeerplaatsen voor voertuigen van personen met een handicap. De afdeling mobiliteit ontving één geldige reactie voor twee voorbehouden parkeerplaatsen ter hoogte van de nummers 137/139 en geen reactie voor de bestaande voorbehouden parkeerplaats ter hoogte van nummer 70, bijgevolg worden twee parkeerplaatsen (één ter hoogte van nummer 70 en één ter hoogte van de nummers 137/139) niet meer voorbehouden.
Een aangepast aanvullend verkeersreglement wordt opgesteld:
De parkeerbalans blijft ongewijzigd.
De districtsraad Hoboken keurt eenparig het volgende besluit goed.