Artikelen 33, 180 en 279 van het Gemeentedecreet belasten de districtssecretaris met het opstellen en bewaren van de notulen.
De notulen vermelden in chronologische volgorde alle besproken onderwerpen en het gevolg dat eraan werd gegeven. Zij vermelden duidelijk alle genomen beslissingen. De originelen van de notulen van de districtsraad worden, na goedkeuring, door de voorzitter van de districtsraad en de districtssecretaris ondertekend.
Artikel 181 van het Gemeentedecreet stelt dat de notulen alle besproken onderwerpen, alsook het gevolg dat werd gegeven aan de punten waarover de gemeenteraad geen beslissing heeft genomen, vermelden in chronologische volgorde.
De districtsraad vergaderde op 21 november 2019. De districtsraadscommissie kwam bijeen op 18 november 2019.
De districtsraad Deurne keurt eenparig het volgende besluit goed.
De districtsraad keurt de notulen van 21 november 2019 goed.
De districtsraad neemt kennis van het verslag van de raadscommissie van 18 november 2019.