Het districtssecretariaat registreert alle inkomende en uitgaande briefwisseling van het district. De bestuurscoördinator/districtssecretaris zorgt voor een correcte opvolging en beantwoording van de briefwisseling.
De inkomende stukken voor de periode van 28 mei tot en met 17 juni 2019 worden ter kennisneming voorgelegd aan het districtscollege.
Artikel 290 van het Decreet lokaal bestuur bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college van burgemeester en schepenen. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
Het district ontving tijdens de periode van 28 mei tot en met 17 juni 2019 volgende inkomende stukken:
Nummer | Datum verzending | Ontvanger | Onderwerp |
BZL/2019/IP/32 | 17 mei 2019 | district | Advies district Berendrecht-Zandvliet-Lillo inzake eenvormig inhaalverbod A12 Ekeren-Nederland |
Het districtscollege Berendrecht Zandvliet Lillo neemt kennis van het volgende besluit.
Het districtscollege neemt kennis van de inkomende stukken over de periode van 28 mei tot en met 17 juni 2019.