Het district ontving tijdens de periode 6 december 2018 tot en met 18 januari 2019 volgende inkomende stukken:
Nummer | Datum verzending | Ontvanger | Onderwerp |
075_2019_000002 | 8 januari 2019 | Districtsvoorzitter Koen Palinckx | Plaatsing BIN borden BIN BUND Ekeren en GEBO Ekeren te Antwerpen, district Ekeren |
075_2019_000003 | 6 december 2018 | Districtshuis Ekeren | De jeugdraad is verplicht, noodzakelijk en werkend |
075_2019_000004 | 13 januari 2019 | Districtsburgemeester en schepenen | GruunRant Onthardt ! |
Het districtssecretariaat registreert alle inkomende en uitgaande briefwisseling van het district. De bestuurscoördinator/districtssecretaris zorgt voor een correcte opvolging en beantwoording van de briefwisseling.
De inkomende stukken voor de periode 6 december 2018 tot en met 18 januari 2019 worden ter kennisneming voorgelegd aan het districtscollege.
Artikel 290 van het Decreet lokaal bestuur bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college van burgemeester en schepenen. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
Het districtscollege Ekeren keurt eenparig het volgende besluit goed.
Het districtscollege neemt kennis van de inkomende stukken over de periode 11 januari 2019 tot en met 18 januari 2019.