Het districtssecretariaat registreert alle inkomende en uitgaande briefwisseling van het district. De bestuurscoördinator/districtssecretaris zorgt voor een correcte opvolging en beantwoording van de briefwisseling.
De inkomende brief van 23 mei 2019 wordt ter kennisneming voorgelegd aan het districtscollege.
Artikel 290 van het Decreet lokaal bestuur bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college van burgemeester en schepenen. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
Het district ontving tijdens op 23 mei 2019 volgende inkomende brief:
Nummer | Datum ontvangst | afzender | Onderwerp |
BO_2019_IP_092 | 23 mei 2019 | Vlaams minister van Binnenlands Bestuur, Inburgering, Wonen, Gelijke Kansen en Armoedebedtrijding | Meerjarenplannen 2020-2025 |
Het districtscollege neemt kennis van de inkomende brief van 28 maart 2019.