Het districtssecretariaat registreert alle inkomende en uitgaande briefwisseling van het district. De bestuurscoördinator/districtssecretaris zorgt voor een correcte opvolging en beantwoording van de briefwisseling.
De uitgaande brief van 3 december 2019 wordt ter kennisneming voorgelegd aan het districtscollege.
Artikel 189 van het Gemeentedecreet bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
Het district verstuurde op 3 december 2019 volgende uitgaande brief
Nummer | Datum verzending | Geadresseerde | Onderwerp |
BO2019UP102 | 3 december 2019 | Minister Philippe De Backer | Databank Akten Burgerlijke Stand |
Het districtscollege neemt kennis van de uitgaande brief van 3 december 2019.