Het districtssecretariaat registreert alle inkomende en uitgaande briefwisseling van het district. De bestuurscoördinator/districtssecretaris zorgt voor een correcte opvolging en beantwoording van de briefwisseling.
Artikel 189 van het Gemeentedecreet bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college van burgemeester en schepenen. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
Het district ontving volgende inkomende stukken:
Nummer | Datum verzending | Ontvanger | Onderwerp |
BZL/2019/IP/32 | 17 mei 2019 | district | Advies district Berendrecht-Zandvliet-Lillo inzake eenvormig inhaalverbod A12 Ekeren/Nederland |
BZL/2019/IP/33 | 21 juni 2019 | district | Advies naamswijziging Delwaidedok naar Lillodok |
De districtsraad Berendrecht Zandvliet Lillo neemt kennis van het volgende besluit.
De districtsraad neemt kennis van de antwoorden van het college van burgemeester en schepenen met betrekking op de adviezen van de districtsraad.