Het districtssecretariaat registreert alle inkomende en uitgaande briefwisseling van het district. De bestuurscoördinator/districtssecretaris zorgt voor een correcte opvolging en beantwoording van de briefwisseling.
De inkomende stukken voor de periode 28 juni 2019 tot en met 2 augustus 2019 worden ter kennisneming voorgelegd aan het districtscollege.
Artikel 290 van het Decreet lokaal bestuur bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college van burgemeester en schepenen. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
Het district ontving tijdens de periode 28 juni 2019 tot en met 2 augustus 2019 volgende inkomende stukken:
Nummer | Datum Ontvangst | Afzender | Onderwerp |
075_2019_000040 | 3 juli 2019 | Vlaamse Overheid - Agentschap Onroerend Erfgoed | Toelating onder voorwaarden voor handelingen aan of in beschermd onroerend goed Norbertijnenabdij met omgeving: Sint-Lambertuskerk - Frans Harewijnlaan - 2180 Ekeren |
Het districtscollege Ekeren neemt kennis van het volgende besluit.
Het districtscollege neemt kennis van de inkomende stukken over de periode 28 juni 2019 tot en met 2 augustus 2019.