Artikel 56 §3, 4° van het Decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college van burgemeester en schepenen bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Dienstnota bestellen en betalen stad, districten en OCMW van 17/12/2018.
Met het collegebesluit van 23 november 2018 (jaarnummer 10339) werden de principes bestellen en goedkeuren voor de stad aangepast.
Het college keurde onder meer goed om – met ingang van 1 januari 2019 – de bevoegdheid tot het goedkeuren van correctiebestellingen en te betalen bedragen namens de stad als volgt te regelen (bedragen exclusief btw):
Het college bekrachtigde in zitting van 22 november 2019 (jaarnummer 9638) de overeenkomst ART5/19/039 betreffende het verstrekken van sociale gegevens van persoonlijke aard tussen de Kruispuntbank van de Sociale Zekerheid en de stad Antwerpen, in het kader van het uitvoeren van de werknemersenquête.
De zegelkosten voor de mailing aan 12.000 mensen van de enquête en de rappel in het kader van de mobiliteitsenquête werknemers vallen onder de conventie van Ipex en niet van de stad Antwerpen.
Het college keurt de correctiebestelling 4105048254 goed voor een bedrag van 12.280,14 EUR (inclusief 21% btw) aan Ipex, Tubize (ondernemingsnummer: BE0429119090).
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
Ipex Ondernemingsnummer: BE0429119090 |
12.280,14 EUR (inclusief btw) | budgetplaats: 5153500000 budgetpositie: 6141 functiegebied: 2LMS010202A00000 subsidie:HOR2020_CIV_PORTIS fonds:INTERN begrotingsprogramma:2SA020200 budgetperiode: 2000 |
4105048254 |