Alle inkomende briefwisseling gericht aan het districtsbestuur wordt geregistreerd. De districtssecretaris legt een selectie van de briefwisseling voor aan het districtscollege.
De districtssecretaris maakt de districtscollegeleden attent op de briefwisseling van {DATUM} tot {DATUM}, die eveneens opgenomen werd in VIP14 (verwerking inkomende post binnen de 14 dagen). Het districtscollege bepaalt welk gevolg eraan moet worden gegeven.
Artikel 89 van het Gemeentedecreet bepaalt dat de gemeentesecretaris de behandeling van de briefwisseling organiseert.
Ingevolge artikel 275 §3 van het Gemeentedecreet is dit artikel veveneens van toepassing op de districtssecretaris.
Het districtscollege Ekeren neemt kennis van het volgende besluit.
Het districtscollege neemt kennis van de ingekomen briefwisseling over de periode van 23 maart tot en met 27 maart:
Nummer |
Datum ontvangst |
Afzender |
Onderwerp |
---|---|---|---|
|
23 maart 2020 |
Kind en Gezin - afdeling Noord |
kennisgeving vergunningsaanvraag voor kinderopvang |
|
|
|
|
|
|
|
|
Het districtscollege geeft bij de selectie briefwisseling volgende opdracht(en):