Op grond van artikel 54 van het Koninklijk Besluit van 5 september 2001 houdende het algemeen reglement op de boekhouding van de lokale politie is alleen het college van burgemeester en schepenen bevoegd om tot vastleggingen over te gaan (Belgisch Staatsblad van 26 september 2001).
De dienst Aankoop van Politiezone Antwerpen vraagt het geraamde bedrag van 30.600,00 EUR (inclusief 21% btw) voor 2021 vast te leggen, om de facturen voor de aankoop van griffiezakken aan de firma W H Brady nv, Lindestraat 20, 9240 Zele, ondernemingsnummer 0405.007.662, te kunnen betalen.
De wet van 7 december 1998 tot organisatie van een geïntegreerde politiedienst, gestructureerd op twee niveaus, inzonderheid artikel 33, titel V welk bepaalt dat de Nieuwe Gemeentewet van toepassing is op het beheer van de goederen en inkomsten van de lokale politie (Belgisch Staatsblad van 5 januari 1999).
De federale politie heeft de aankoop van griffiezakken op basis van de raamovereenkomst met referentie 2016 R3 416 gegund aan de firma W H Brady nv, Lindestraat 20, 9240 Zele, ondernemingsnummer 0405.007.662. Politiezone Antwerpen kan van dit raamcontract gebruik maken.
De totale uitgave wordt geraamd op 30.600,00 EUR (inclusief 21% btw) en kan verrekend worden op de gewone politiebegroting 2021. Op de budgetpositie 33000_12301 is voldoende krediet beschikbaar.
Het college keurt goed dat het geraamde bedrag van 30.600,00 EUR (inclusief 21% btw) voor de aankoop van griffiezakken wordt vastgelegd op de firma W H Brady nv, Lindestraat 20, 9240 Zele.
De bijzondere rekenplichtige van de politiezone Antwerpen regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Vastleggingsnummer |
Vastlegging krediet 2021 voor de aankoop van griffiezakken. W H Brady nv, Lindestraat 20, 9240 Zele, ondernemingsnummer 0405.007.662 |
30.600,00 EUR (inclusief 21% btw) | budgetplaats: 60030 budgetpositie: 33000_12301 functiegebied: TDLP1SVG080101 subsidie: SUB_NR fonds: LPA begrotingsprogramma: NR budgetperiode: 2100 |
400342 |