De mededingingsprocedure met onderhandeling is een tweefasige procedure. In de eerste fase wordt de oproep tot mededinging gepubliceerd. Kandidaat-inschrijvers kunnen een aanvraag tot deelneming indienen.
De kandidaat-inschrijvers zullen beoordeeld worden als volgt:
De juridische situatie van de inschrijver zal beoordeeld worden volgens volgende criteria (uitsluitingscriteria):Nr. | Selectiecriteria | Minimumvereisten |
1 | Teneinde geselecteerd te kunnen worden, dient de kandidaat-inschrijver zijn technische bekwaamheid aan te tonen door drie referenties toe te voegen. De voorgelegde referenties dienen betrekking te hebben op projecten die volledig uitgevoerd zijn of die nog in uitvoering zijn.
Hieruit moet blijken dat de kandidaat-inschrijver opdrachten (het leveren en plaatsen van kantoormeubilair met het oog op de totaalinrichting van kantooromgevingen) gedurende de afgelopen periode van drie jaar, te rekenen vanaf de limietdatum voor het indienen van de offerte, in het kader van huidige opdracht heeft uitgevoerd.
Uit alle voorgelegde referenties dient eenduidig te blijken dat de kandidaat-inschrijver naast het leveren en plaatsen van het kantoormeubilair ook betrokken is geweest bij de conceptualisering en uitwerking van de totaalinrichting. De kandidaat-inschrijver kan dit staven door per voorgestelde referentie een bundel met de nodige inrichtingsplannen in te dienen.
| De referenties bevatten volgende onderdelen:
De kandidaat-inschrijver dient de vereiste bewijsstukken toe te voegen aan de aanvraag tot deelneming. De kandidaat-inschrijver dient de gevraagde documenten in, in onderstaande bestandsnamen:
|
2 | Capaciteit van de dienstverlener | Omwille van het specifieke karakter van de opdracht is het noodzakelijk dat de kandidaat-inschrijver een beroep kan doen op verschillende profielen van medewerkers. De kandidaat-inschrijver zal dan ook aantonen dat hij de noodzakelijke en voor deze raamovereenkomst inzetbare medewerkers met de passende knowhow en ervaring ter beschikking kan stellen. De kandidaat-inschrijver dient de gevraagde documenten in, in onderstaande bestandsnaam:
|
De gemeenteraad keurt goed dat een raamovereenkomst wordt gesloten voor het inrichten, aankopen en leveren van meubilair met het oog op de totaalinrichting van het Mastergebouw van Politiezone Antwerpen voor een periode van vier jaar, telkens verlengbaar met een jaar tot een maximale looptijd van acht jaar, en dat hiervoor een mededingingsprocedure met onderhandeling met Europese bekendmaking wordt uitgeschreven met referentie PZA/2021/424.
De gemeenteraad keurt goed dat de gunning door het college mag geschieden.
De bijzondere rekenplichtige van de politiezone Antwerpen regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
Sluiten raamovereenkomst met een externe partner voor het coördineren, inrichten, aankopen en leveren van meubilair voor het Mastergebouw van Politiezone Antwerpen |
budgetplaats: 60030 budgetpositie: 33000_74151 functiegebied: TDLP1SVG080101 subsidie: SUB_NR fonds: LPA begrotingsprogramma: NR budgetperiode: 2200 - 2300 - 2400 - 2500 - 2600 - 2700 - 2800 - 2900 - 3000 Voor de dienstjaren 2022 tot en met 2030 zal voldoende krediet voorzien worden onder voorbehoud van goedkeuring van de politiebegroting door college, gemeenteraad en hogere overheid. |
Nog niet van toepassing |