Het district ontving tijdens de periode 1 februari 2022 tot en met 19 april 2022 volgende inkomende stukken:
Nummer | Datum verzending | Ontvanger | Onderwerp |
BZL/2022/IP/7 | 07/04/2022 | district | Omgevingsvergunning voor werken aan de voormalige Bosschool |
BZL/2022/IP/8 | 07/04/2022 | district | Sociaal luik bij grote bouw- of verkavelingsprojecten |
Het districtssecretariaat registreert alle inkomende en uitgaande briefwisseling van het district. De bestuurscoƶrdinator/districtssecretaris zorgt voor een correcte opvolging en beantwoording van de briefwisseling.
De inkomende stukken voor de periode 1 februari 2022 tot en met 19 april 2022 worden ter kennisneming voorgelegd aan het districtscollege.
Artikel 290 van het Decreet lokaal bestuur bepaalt dat alle briefwisseling aan de gemeente wordt geacht te zijn gericht aan het college van burgemeester en schepenen. Behalve bij andersluidende beslissing van de gemeenteraad wordt de briefwisseling verstuurd naar het gemeentehuis. Er wordt een register aangelegd van alle ingaande en uitgaande briefwisseling, van welke aard ook. Dit artikel is ook van toepassing op de districten.
Het districtscollege neemt kennis van de inkomende stukken over de periode 1 februari 2022 tot en met 19 april 2022.