Terug
Gepubliceerd op 21/11/2023

2023_IP_00177 - Interpellatie van raadslid Kristof Vissers: Onkostenvergoedingen raadsleden

districtsraad Deurne
do 16/11/2023 - 20:00 Districtshuis Deurne
Behandeld

Samenstelling

Aanwezig

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter; Tjerk Sekeris, districtsburgemeester; Elke Brydenbach, districtsschepen; Frank Vercammen, districtsschepen; Freddy Lorent, districtsschepen; Philip Van Acker, districtsschepen; Guy Dirckx, districtsraadslid; Jan Van Wesembeeck, districtsraadslid; Kristof Vissers, districtsraadslid; Freya Van Alsenoy, districtsraadslid; Manal Toumi, districtsraadslid; Abdelaziz El Fadili, districtsraadslid; ArbĂ«r Halili, districtsraadslid; Giuliana Chirinos Saavedra, districtsraadslid; Robert Stephens, districtsraadslid; Mathijs Post, districtsraadslid; Sandra Wintershoven, districtsraadslid; Alain Hoeckx, districtsraadslid; Skrolan Hugens, districtsraadslid; Mascha Van Huffelen, districtsraadslid; Steven Van Bockstal, districtsraadslid; Sarpongmaa Agyin, districtsraadslid; Viviane Gedopt, districtsraadslid; Benjamin Weyts, districtsraadslid; Karin Slootmans, districtsraadslid; Sonja Stoop, districtsraadslid; Ellen Seresia, districtsraadslid; Gregorio Cabello Sepulveda; Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris; Maarten Caestecker, districtssecretaris

Verontschuldigd

Malgorzata Zgnilec, districtsraadslid

Secretaris

Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris

Voorzitter

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter
2023_IP_00177 - Interpellatie van raadslid Kristof Vissers: Onkostenvergoedingen raadsleden 2023_IP_00177 - Interpellatie van raadslid Kristof Vissers: Onkostenvergoedingen raadsleden

Motivering

Indiener(s)

Kristof Vissers

Gericht aan

Tjerk Sekeris

Tijdstip van indienen

za 11/11/2023 - 21:46

Toelichting

Na de discussies van de voorbije maanden over de uitbetaalde onkosten aan een selectie van districtsraadsleden blijven er nog wel wat vragen over voor onze fractie: 

1. Welke onkosten zijn er in 2019 en 2020 uitbetaald? Wij hebben voorlopig alleen openbaarheid over die van 2021 en 2022. 

2. Welke afspraken zijn er nu wel of niet gemaakt met de voorzitter van de districtsraad rond het indienen van onkosten? Waarom was er nood aan een extra kader? Waar vinden we dat extra kader? Waar en wanneer wordt dat toegepast voor andere raadsleden?