Terug
Gepubliceerd op 25/10/2023

2023_DRDE_00091 - schriftelijke vraag nr 2023_SV_00229 - van raadslid Mathijs Post aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker - Kennisneming

districtsraad Deurne
do 19/10/2023 - 20:00 Districtshuis Deurne
Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter; Tjerk Sekeris, districtsburgemeester; Elke Brydenbach, districtsschepen; Frank Vercammen, districtsschepen; Freddy Lorent, districtsschepen; Philip Van Acker, districtsschepen; Guy Dirckx, districtsraadslid; Jan Van Wesembeeck, districtsraadslid; Kristof Vissers, districtsraadslid; Freya Van Alsenoy, districtsraadslid; Manal Toumi, districtsraadslid; ArbĂ«r Halili, districtsraadslid; Giuliana Chirinos Saavedra, districtsraadslid; Malgorzata Zgnilec, districtsraadslid; Mathijs Post, districtsraadslid; Alain Hoeckx, districtsraadslid; Mascha Van Huffelen, districtsraadslid; Steven Van Bockstal, districtsraadslid; Sarpongmaa Agyin, districtsraadslid; Viviane Gedopt, districtsraadslid; Benjamin Weyts, districtsraadslid; Karin Slootmans, districtsraadslid; Sonja Stoop, districtsraadslid; Ellen Seresia, districtsraadslid; Gregorio Cabello Sepulveda; Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris; Maarten Caestecker, districtssecretaris

Verontschuldigd

Abdelaziz El Fadili, districtsraadslid; Robert Stephens, districtsraadslid; Sandra Wintershoven, districtsraadslid; Skrolan Hugens, districtsraadslid

Secretaris

Mieke De Wispeleir, plaatsvervangend districtssecretaris

Voorzitter

Frank Geudens, districtsraadsvoorzitter
2023_DRDE_00091 - schriftelijke vraag nr 2023_SV_00229 - van raadslid Mathijs Post aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker - Kennisneming 2023_DRDE_00091 - schriftelijke vraag nr 2023_SV_00229 - van raadslid Mathijs Post aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker - Kennisneming

Motivering

Aanleiding en context

De schriftelijke vraag van raadslid Mathijs Post aan Tjerk Sekeris, Philip Van Acker werd ingediend op 14/09/2023. De antwoordtermijn verstreek op 14/10/2023

Juridische grond

Artikel 58 van het Basisreglement Bestuurlijke Organisatie regelt de procedure voor het stellen van schriftelijke vragen door raadsleden aan leden van het uitvoerend bestuur.

Argumentatie

Het lid van het college waaraan de vraag werd gesteld, dient de vraag binnen de 30 dagen schriftelijk te beantwoorden. Na het verstrijken van die termijn wordt de onbeantwoorde schriftelijke vraag toegevoegd aan de agenda van de eerstevolgende gemeenteraadszitting. Op deze zitting zal het lid van het college de vraag mondeling beantwoorden.

Besluit

De districtsraad deurne beslist:

Artikel 1

De schriftelijke vraag werd beantwoord op 16 oktober 2023.