De jaarlijkse verkeersveiligheidscampagne liep dit jaar van 30 september tot 10 oktober 2024. De spots die voor deze campagne werden gemaakt, waren te zien in de bioscoop en werden in online op verschillende kanalen verspreid met de oproep om je eigen verkeerskennis te testen op de website.
Mediabureau Mediabrands Belgium nv, waarmee de stad Antwerpen via een raamcontract (GAC_2021_01729) samenwerkt, ontwierp een online mediaplan ter waarde van 28.505,81 EUR.
Artikel 56 §3, 4° van het Decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 stelt dat het college van burgemeester en schepenen bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Dienstnota bestellen en betalen stad, districten en OCMW van 17/12/2018.
Met het collegebesluit van 23 november 2018 (jaarnummer 10339) werden de principes bestellen en goedkeuren voor de stad Antwerpen aangepast.
Het college keurde onder meer goed om – met ingang van 1 januari 2019 – de bevoegdheid tot het goedkeuren van correctiebestellingen en te betalen bedragen namens de stad Antwerpen als volgt te regelen (bedragen exclusief btw):
Bij het opmaken van de bestelbonnen door politiezone Antwerpen liep het door vervangingen in de vakantieperiode mis. Er werd enkel een bon voor de bioscoop opgemaakt en geen bon voor online media. Daarom moet deze correctiebestelling voor het online luik, dat afsloot op 10 oktober 2024, goedgekeurd worden.
De nodige middelen zijn voorzien op 2400 / 5316000000 / 6141 / 2VGS010101A00000 / SUB_NR.
Het college keurt de correctiebestelbon 4105073365 goed voor een bedrag van 28.505,81 EUR inclusief btw aan Mediabrands Belgium nv.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
Mediabrands Belgium nv Ildefonse Vandammestraat 5/7D 1560 Hoeilaart OND: 0430.415.229 IBAN BE16 5701 3470 5574 | 28.505,81 EUR | budgetplaats: 5316000000 | 4105073365 |