Op 20 december 2019 (jaarnummer 10727) besliste het college om de IT-portefeuille voor 2020-2025 centraal te beheren met het oog op het voeren van regie en een kwaliteitsvolle monitoring.
Op 29 juni 2020 (jaarnummer 361) keurde de gemeenteraad de oprichting van het autonoom gemeentebedrijf Digipolis Antwerpen goed.
Op 23 november 2020 (jaarnummer 00665) keurde de gemeenteraad de beheersovereenkomst tussen de stad Antwerpen en het autonoom gemeentebedrijf Digipolis Antwerpen voor de periode van 1 januari 2021 tot en met 30 juni 2025 goed.
Het college keurde op 5 juli 2024 (jaarnummer 5721) de IT-middelen voor raadsleden en mandatarissen voor legislatuur 2025 - 2030 goed.
Op 25 november 2024 (jaarnummer 611) keurde de gemeenteraad de achtste aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 goed.
Artikel 30, §1 van de wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016 in verband met het in-house-toezicht.
Artikel 56, §3, 4° Decreet over het Lokaal Bestuur stelt dat het college bevoegd is voor het voeren van de plaatsingsprocedure, de gunning en de uitvoering van overheidsopdrachten.
Voor de bestelling van hardware voor de (nieuwe) mandatarissen en kabinetsmedewerkers dient bestelbon 4005650688 te worden goedgekeurd.
De kredieten voor deze bestelbon werden voorzien in de achtste aanpassing van het meerjarenplan 2020-2025 (2024_GR_00611).
Het college keurt de vastlegging van bestelbon 4005650688 voor de aankoop van hardware voor (nieuwe) mandatarissen en kabinetmedewerkers goed voor AG Digipolis.
De financieel directeur verleent zijn visum en regelt de financiële aspecten als volgt:
Omschrijving | Bedrag | Boekingsadres | Bestelbon |
AG Digipolis Antwerpen
Generaal Armstrongweg 1,
Aankoop hardware nieuwe mandatarissen en kabinetmedewerkers |
688.804,88 euro (incl 119.544,65 euro BTW) |
budgetplaats: 5380100000 budgetpositie: 2402 functiegebied: 2LWS060201PA7639 subsidie: SUB_NR fonds: INTERN begrotingsprogramma: 2SA060590 budgetperiode: 2500 |
4005650688
|